بازسازی خانه در تهران + نمونه کار

بازسازی خانه به سبک مدرن در کرج

این مقاله راهنمای کامل بازسازی خانه در تهران است. برای داشتن خانه ای زیبا و مدرن، همیشه لازم نیست از نو بسازیم! بازسازی یک راه حل آسان و کم هزینه برای داشتن خانه ای با طراحی متفاوت و دلخواه است. ازدیاد جمعیت شهرها، افزایش هزینه های تامین مسکن و کوچک شدن فضای خانه باعث شده تا افراد بیشتری به آپارتمان نشینی تمایل پیدا کنند و به جای تغییر محل سکونت، آن را بازسازی کنند.

 

 

هدف از بازسازی خانه می تواند ایجاد تغییرات در پلان، افزایش استحکام آپارتمان، تغییر حال و هوای خانه و همچنین ایجاد کاربری جدید یا حذف فضاهای بلااستفاده باشد. این امکان وجود دارد که قسمت های اصلی خانه شما مناسب باشد و نیازی به تغییر نداشته باشد و تنها با ایجاد تغییرات جزئی بتوانید خانه ای را که دوست دارید داشته باشید. در هر صورت تشخیص اینکه کدام قطعات نیاز به بازسازی یا تعویض دارند، موضوعی تخصصی است که نیاز به بررسی و نظر کارشناسان با تجربه در این زمینه دارد. بازسازی خانه مراحل، جنبه ها و ملاحظاتی دارد که در این مقاله سعی داریم به طور جامع به آن بپردازیم

برنامه ریزی دقیق بازسازی خانه در تهران

اگر مدت زیادی در خانه خود زندگی کرده اید، ممکن است متوجه قسمت هایی از خانه شده باشید که نیاز به تعمیر و بازسازی دارند. کاملاً طبیعی است که پس از چند سال، قسمت هایی از ساختمان آسیب ببیند یا از بین برود و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. هنگام بازسازی خانه در تهران برای تغییر فضا، بهتر است همه چیز عالی به نظر برسد. با برنامه ریزی دقیق می توانید این کار را انجام دهید.

بدانید که بازسازی خانه در شهرهای بزرگی مانند تهران کار ساده ای نیست، به خصوص اگر خانه بزرگی دارید. معمارانی که تازه به بازسازی خانه می پردازند همیشه در تصمیم گیری در مورد سبک های مورد نظر یا تغییراتی که برای فضا نیاز دارند مشکل دارند. خوشبختانه، نکات کلیدی وجود دارد که کارشناسان برتر همیشه از آنها برای انجام بازسازی خانه به روش صحیح استفاده می کنند.

1. لیستی از وسایلی که می خواهید بازیابی کنید تهیه کنید

اولین قدم برای بازسازی خانه در تهران این است که در مورد هر چیزی که می خواهید بازسازی کنید شفاف باشید. این مهمترین بخش بازسازی است که باید در هر مرحله انجام دهید. زیرا بر همه جنبه ها مانند هزینه ها، مصالح، تعداد کارگران و … تاثیر می گذارد.

بهتر است یک لیست ساخت و ساز برای بازسازی خانه مخصوصا در شهرهای بزرگی مانند تهران تهیه کنید تا هر قسمت از خانه اعم از کف، دیوار، سقف و … را جدا کنید، همچنین مواردی را که فهرست کرده اید به ترتیب اهمیت بچینید. تا اطمینان حاصل شود که شما و پیمانکار در ترتیب بازسازی سردرگم نشوید. هر چه فهرست منظم تر و بهتر باشد. نتیجه بهتر خواهد بود. به خصوص اگر می خواهید کار را در اسرع وقت تمام کنید.

2. با یک پیمانکار متخصص و ماهر تماس بگیرید

پیمانکاران زیادی برای بازسازی خانه در تهران وجود دارد. می دانیم آغاز و پایانی وجود دارد. اما آنچه در این بین اتفاق می افتد ممکن است فرآیندی دشوار و طاقت فرسا باشد. و برعکس به راحتی و به سرعت قابل انجام است. همه اینها به انتخاب یک پیمانکار مجرب و ماهر بستگی دارد.

هنگام بازسازی خانه در تهران، خوب است در مورد نحوه انجام کارها چه معمار، چه طراح داخلی، چه سازنده و چه نقشه کش مشاوره بگیرید. حتی در برخی مصالح، پروژه های نسبتا کوچک نیاز به مجوز ساخت دارند و متخصص مناسب می تواند در این امر کمک زیادی کند.

3. یک فهرست فرعی تنظیم کنید

همانطور که لیستی از کارهای اصلی بازسازی را ایجاد می کنید، جزئیات را در گوشه یادداشت کنید. به خصوص اگر پیمانکاران وظایف متعددی داشته باشند که باید به ترتیب انجام دهند. قیمت متریال، اندازه، ابعاد، انواع ابزار و تجهیزات در بازسازی خانه در تهران از جمله موارد فرعی است که می توانید در نظر بگیرید.

ممکن است تهیه این لیست برای شما کمی سخت باشد زیرا از وظایف آگاه نیستید. می توانید با متخصص مربوطه تماس بگیرید و در خصوص تعیین نیاز و مصالح و ابزار و کارهای ویژه در بازسازی خانه در تهران مشاوره بگیرید. تهیه این لیست احتمال سوء تفاهم و اشتباهات رایج را به حداقل می رساند.

4. همه چیز را نهایی کنید

آخرین مرحله برای بازسازی خانه در تهران این است که تمام موارد موجود در لیست خود را نهایی کنید. می توانید با همه کارگران تماس بگیرید و برنامه ها را به آنها یادآوری کنید. با این کار می توانید انتظار روند صحیح بازسازی خانه خود را داشته باشید و به جای اینکه منتظر اتمام کار بازسازی باشید و سپس با مشکلات مقابله کنید. قبل از شروع، تمام مراحل را مرور کنید و به کارگران در مورد نحوه انجام عملکرد آموزش دهید.

سبک های آپارتمانی زیادی در مجلات اینترنتی وجود دارد که می توانید از آنها برای بازسازی استفاده کنید. اینکه چه نتیجه ای می گیرید به شما بستگی دارد. اما بدانید که بدون برنامه ریزی دقیق هرگز نمی توانید به نتیجه دلخواه برسید.

بازسازی دیوار

در ابتدای کار باید دیوارهای باربر مشخص شود. در بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی معمولاً به دیوارهای باربر نمی پردازند و آنها را تخریب نمی کنند بلکه دیوارهای قدیمی و فرسوده را بازسازی می کنند. برای بازسازی، گاهی اوقات لازم است قسمت هایی از دیوار را تراشید یا تخریب کرد.

برای بازسازی دیوارها می توانید به جای دیوار تخریب شده از دکور، پارتیشن استفاده کنید. همچنین می توان با تغییر رنگ، تغییر کاغذ دیواری، استفاده از پوستر، سنگ های تزئینی، شیشه های تزئینی و یا دیوارپوش های مختلف (دیوارپوش چوبی، چرم، دیوارپوش، دیوارپوش سه بعدی، دیوارپوش سنگی و غیره) ظاهر دیوار و در نتیجه حال و هوای فضا را تغییر داد.

بازسازی کف

قسمت های مختلف خانه قابل بازسازی شامل آشپزخانه، توالت، حمام، اتاق نشیمن و اتاق خواب است. انواع کف برای هر یک از این فضاها به شرح زیر است که بر اساس فضا، سلیقه و بودجه می توانیم از آنها استفاده کنیم. قیمت کفپوش بر اساس کاربری و جنس آن تغییر می کند

 

برای بازسازی خانه در تهران از کجا شروع کنیم؟

1- تعیین بودجه مورد نظر:

اینکه بدونیم قراره چقدر برای بازسازی هزینه بشه و اینکه اول کار باید این هزینه مشخص بشه تا حساب جیبمون رو داشته باشیم و همچنین اینکه این هزینه قراره به چه صورت پرداخت بشه:

یکجا یا دوره ای یا ترکیبی 

2- زمان مورد نیاز برای بازسازی:

زمان بازسازی هم مثل هزینش خیلی مهمه و از مواردیه که باید بهش توجه داشت پس باتوجه به حجم بازسازی زمانش هم تعیین میشه 

3- جاهایی که قراره بازسازی بشه:

اینجا محلی هست که قراره بازسازی بشه مهمه که به بخش های دیگر خانه آسیب میزنه یا خیر؟

مثلا اگر قراره کف پوش خونه عوض شه باید چک کنیم که لوله ها هم سالمه ؟ چون اگه سالم نباشن دوباره کاری میشه 

4- یافتن پیمانکار کاربلد:

پیمانکار در واقع کسیه که  پروژه بازسازی خانه را در زمان تعیین شده تحویل میگیره و پیمانکاری خوبه که به تعهدات خود عمل کنه و کار رو به اتمام برسونه که برای اینکه این موضوع رو بفهمین به نمونه کار پیمانکار و رضایت و بازخورد مشتریاش دقت کنین

5- آیا لازمه قراردادی بسته بشه؟

برخی باورشان اینه که لازم نیست قراردادی بسته بشه که این اشتباس!  محدوده بازسازی چه کوچک چه بزرگ باید قرارداد بسته بشه. قرارداد سندی است در واقع توافق بین کارفرما و پیمانکار که از هر سواستفاده ای جلوگیری میکنه. که همین قرارداد پیمانکار را موظف میکنه با کیفیت و اصولی کار بازسازی را انجام بده و طبق زمان مقرر تحویلش دهد

– رایج ترین تعمیرات خانه کدامند؟
بازسازی آشپزخانه: 81%
بازسازی حمام: 80%
بازسازی کل خانه: 53%
اضافه شدن اتاق: 45%
تعویض پنجره/در: 36%
زیرزمین تمام شده: 27%
تعمیر خسارت اموال: 27%
عرشه: 25%
اضافه شدن حمام: 24%
سقف: 23%
ایوان محصور/افزوده: 23%
خدمات دست ساز: 22%
اضافات: 16%
گاراژ بسته/اضافه شده: 12%
حفاظت تاریخی: 9 %
اتاق زیر شیروانی تمام شده: 7%

این نظرسنجی اشاره می‌کند که 53 درصد از بازسازی‌ کنندگان می‌گویند که “بازسازی کل خانه در تهران” به پروژه بسیار رایج‌ تری تبدیل شده است.

انواع کفپوش برای بازسازی خانه در تهران

پارکت و لمینت:

 اگر چوب استفاده شده در کفپوش کاملا طبیعی باشد به آن پارکت و اگر یک یا دو لایه MDF نازک با چوب باشد به آن لمینت می گویند.

کفپوش پی وی سی:

این کفپوش از چند لایه رزین فشرده ساخته شده است که دارای طرح های مختلف چوبی یا سنگی می باشد و برای نصب باید چسب زده شود.

سنگ:

 یکی از با ارزش ترین و طبیعی ترین انواع کفپوش است. انتخاب نوع سنگ ها بر اساس آب و هوای منطقه مسکونی (گرما و سرما) و دقت در نصب صحیح سنگ بسیار مهم است.

سرامیک:

نوعی کفپوش که در مقایسه با انواع دیگر مقرون به صرفه است. همچنین این کفپوش دارای طرح های مختلفی است که می تواند با سلیقه های مختلف مطابقت داشته باشد.

بامبو:

کفپوش شیک و بادوام با ظاهری نرم و دلپذیر.

برآورد بودجه مورد نیاز برای بازسازی خانه در تهران

یکی از مسائل مهم در بازسازی خانه هزینه آن و میزان بودجه ای است که باید به آن اختصاص یابد. برای پیش بینی بودجه مورد نیاز برای بازسازی آخانه باید به این موارد توجه کنید و به یاد داشته باشید که هزینه بازسازی به ازای هر متر مربع محاسبه خواهد شد.

متراژ آپارتمان چقدر است؟

کدام قسمت های خانه نیاز به بازسازی دارد؟

بازسازی آشپزخانه شامل کاشی کاری کف و بین ردیف های بالایی و پایینی کابینت ها، نورپردازی و شیرآلات می باشد.

بازسازی حمام و توالت شامل سنگ و سرامیک کاری، نورپردازی، شیرآلات و تجهیزاتی مانند سینک، وان و دوش می باشد.

بازسازی اتاق خواب بر اساس میزان بازسازی اتاق خواب ها می تواند بسیار متفاوت باشد. شاید یک خانواده فقط به نجاری راضی باشد، اما خانواده ای به دنبال تغییر کلی است.

بازسازی سالن می تواند شامل حذف یا افزودن دیوارهای داخلی، تغییر دیوارها و سقف، تغییر یا بازسازی کف و افزودن دکور و پارتیشن باشد.

کدام یک از موارد زیر شامل بازسازی های مورد نظر می شود؟

رنگ آمیزی دیوارها یا کاغذ دیواری، انجام هرگونه نصب یا تعمیر وسایل، اجرای پارکت، گچ بری و تزئینات سردر، عایق کاری سرویس بهداشتی، تعویض درب و پنجره، تعویض کابینت، شیرآلات و ….

چه سبکی را برای بازسازی مد نظر دارید؟

از چه موادی می خواهید در بازسازی منزل خود استفاده کنید؟

چه وسایل و ابزاری برای کار خود نیاز دارید؟

پروژه بازسازی خانه در چه فصلی انجام می شود؟

دستمزد کارگران و پیمانکاران چقدر خواهد بود؟

هزینه طرح بازسازی خانه چقدر است؟

 

بازسازی کم هزینه خانه در تهران

ما تمام موارد مربوط به بازسازی خانه را ذکر کردیم، اما اگر بخواهیم با سرعت و هزینه کمتر بازسازی را انجام دهیم، می توانیم از این موارد استفاده کنیم:

دیوار

طراحی و نقاشی

کاغذ دیواری

استفاده از پوستر

سنگ های تزئینی

شیشه های تزئینی

انواع دیوارپوش (دیوارپوش چوبی، دیوارپوش چرمی، دیوارپوش سه بعدی، دیوارپوش سنگی و …).

سقف

رنگ آمیزی

گچ کاری

آینه

کناف و سقف کاذب

لامپ های هالوژن

استفاده از نور مخفی و…

پوشش کف

پارکت چوبی

پارکت لمینت

سرامیک

انواع موکت.

 

مزایا بازسازی خانه در تهران

با توجه به افزایش هزینه های زندگی در کشور و افزایش نامتعارف قیمت مسکن، بازسازی خانه در تهران به یکی از گزینه های محبوب در بین مردم تبدیل شده است. بازسازی آپارتمان به معنای بهسازی و بازسازی ساختمان قدیمی یا آسیب دیده است. این می تواند شامل تعمیرات اساسی، تغییرات ساختاری یا به روز رسانی بصری باشد.

این تغییرات ساختاری در خانه معمولاً با دکوراسیون داخلی اشتباه گرفته می شود، در صورتی که این دو فعالیت متفاوت بوده و تنها در برخی موارد دارای نقاط مشترکی هستند.

افزایش عمر خانه در تهران

بازسازی خانه در تهران می تواند به تعمیرات اساسی و به روز رسانی سیستم های ساختمان کمک کند. در خصوص نوسازی یا بازسازی زیربنای یک ساختمان در این نوع پروژه ها، معمولاً نتیجه به دست آمده منجر به افزایش عمر مفید خانه می شود.

جلوگیری از ساییدگی و آسیب بیشتر به تاسیسات قدیمی سازه نتیجه بازسازی صحیح و اساسی خانه است که باعث مقاومت و دوام بیشتر خانه می شود. بازسازی واحد مسکونی نیز می تواند به رفع مشکلات ایمنی ساختمان کمک کند. این می تواند خطر آسیب و خرابی خانه را کاهش دهد.

به عنوان مثال، اگر خانه در تهران دارای سیم کشی برق قدیمی باشد، تعویض سیم کشی آن قطعا می تواند به کاهش خطر آتش سوزی کمک کند.

کاهش هزینه نگهداری

اگر بازسازی قسمت های خانه در تهران به صورت استاندارد، اصولی، بهترین کیفیت و با استفاده از مصالح مرغوب و با مشاوره متخصص انجام شود، در درازمدت می توانید اثرات آن را در قالب کاهش هزینه های نگهداری مشاهده کنید.

به عبارت دیگر صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه های تعمیر قطعات قدیمی در دراز مدت را می توان یکی از مزایای نوسازی دانست.

افزایش ارزش ملک

در حال حاضر تفاوت قیمت هر متر مربع آپارتمان 10 ساله در یکی از مناطق تهران که بازسازی شده و آپارتمان مشابه بدون بازسازی و بهسازی خاص حدود 10-15 درصد است. با یک محاسبه ساده متوجه می‌شویم که انجام چنین پروژه‌هایی برای صاحب ساختمان بسیار سودآور است و می‌تواند برای متخصصان حوزه دکوراسیون داخلی و مهندسی عمران مفید باشد.

همچنین افزایش درآمد اجاره از دیگر مزایای بازسازی خانه در تهران است. این پروژه ها معمولا تنها با بهبود ظاهر و کارایی ساختمان انجام می شود. البته برآورد هزینه بازسازی خانه در تهران  و درصد بازگشت آن پس از فروش یا اجاره، نکته مهمی است که قبل از انجام کار باید به آن توجه کنید.

بهبود ایمنی و راحتی

امروزه با استفاده از تجهیزات مدرن و کاربردی، فضای ساختمان ها امن تر و دلپذیرتر شده است. این می تواند به طور مستقیم بر کیفیت زندگی ساکنان یا استفاده کنندگان از ساختمان تأثیر بگذارد.

در چنین مواردی سعی کنید به نیازهای ساکنین یا استفاده کنندگان از ساختمان توجه کنید. به عنوان مثال اگر ساختمان برای خانواده ها طراحی شده است باید تغییرات و برنامه ریزی های خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که نتیجه کار مطابق سلیقه و در راستای راحتی باشد.

در این زمینه بهتر است بازسازی خانه در تهران را به یک متخصص بسپارید. برای اطمینان از اینکه بازسازی خانه در تهران شما به درستی انجام شده است، باید آن را به یک متخصص بسپارید.

تبدیل ساختمان به ساختمان سبز

با توجه به افزایش هزینه حامل های انرژی و همچنین به منظور حفظ محیط زیست، با استفاده از مواد پایدار و غیر شیمیایی و همچنین طراحی کاملا مطابق با استانداردها برای جلوگیری از اتلاف انرژی، می توانید ادعا کنید که یک ساختمان سبز بهینه سازی مصرف انرژی یکی از حساس ترین موضوعات در ساختمان تلقی می شود که علاوه بر سودآوری برای مالک ساختمان، کمک بزرگی به محیط زیست نیز می کند.

با تغییر سیستم روشنایی ساختمان از لامپ های رشته ای و قدیمی به LED و SMD می توان تا 95 درصد در مصرف برق صرفه جویی کرد. لامپ های رشته ای قدیمی تنها 25-10 درصد انرژی دریافتی را به نور تبدیل می کنند و بقیه را به صورت گرما در محیط پخش می کنند. این نشان دهنده اتلاف 75 تا 90 درصد انرژی تنها در این بخش است.

همچنین این نوع لامپ ها نسبت به لامپ های کم مصرف عمر بسیار کمتری دارند و این خود هزینه ای اضافی برای ساختمان محسوب می شود.

بازسازی سیستم سرمایشی و گرمایشی ساختمان نیز می تواند به ایجاد ساختمانی با استاندارد صرفه جویی انرژی کمک کند. به طور تجربی، بازسازی سیستم موتورخانه و عایق حرارتی لوله ها منجر به بهبود کیفیت و هزینه های تحمیل شده بر ساختمان تا حدود 35 درصد شده است.

به طور کلی مزایای بازسازی خانه در تهران را می توان به صورت موارد زیر بیان کرد

استفاده از مصالح و فناوری های سبز در ساخت و ساز یا نوسازی خانه در تهران

بهبود بهره وری انرژی ساختمان با استفاده از سیستم های گرمایش و سرمایش کارآمد، روشنایی LED و عایق حرارتی

کاهش مصرف آب ساختمان با استفاده از سیستم های آبیاری کارآمد، استفاده از شیرآلات استاندارد و تجهیزات صرفه جویی در مصرف آب

بهبود کیفیت هوای داخل ساختمان با استفاده از دستگاه های تهویه مطبوع و تصفیه کننده های هوا کارآمد

کاهش تولید زباله های ساختمانی با استفاده از مواد قابل بازیافت و قابل استفاده مجدد

 

بازسازی خانه در تهران به شما کمک می کند فضای جدیدی را برای خانه خود ایجاد کنید که میزان آن به مالکیت خانه، بودجه و سلیقه شما بستگی دارد. در نظرات به ما بگویید که انتخاب شما برای بازسازی خانه مسکونی چیست؟ چه قسمت هایی از خانه خود را بازسازی کرده اید یا قصد دارید آن را بازسازی کنید؟

گروه معماری رومو با تخصص در زمینه بازسازی خانه در مناطق مختلف تهران فعالیت کرده و بهترین خدمات را در زمینه بازسازی ارائه می دهد.

231 thoughts on “بازسازی خانه در تهران + نمونه کار

  1. Pingback: بازسازی خانه در الهیه تهران · گروه معماری رومو

  2. نیوشا صالحی says:

    سلام من می خوام خانه ام را که در محله شهرک غرب هست بازسازی کنم میشه راهنماییم کنید ممنونم

    • نویسنده says:

      سلام بسیار متشکریم از شما و خانواده محترمتان، وظیفه ما است که کار شما را به بهترین نحوه طراحی و اجرا کنیم سپساگزاریم از اعتماد شما

  3. سبحانی says:

    سلام ما منطقه 3 خونه ای خریدی میخواستم ببینم هزینه بازسازی کامل ملکمون چقدر تمام میشه

  4. صارمی says:

    سلام منزل بنده در منطقه 18 هست میخواستم ببینم بازسازی کنم بصرفه تر هست یا بسازم؟

    • نویسنده says:

      سلام با توجه به افزایش قیمت مصالح قاعدتا بازسازی خانه در تهران بصرفه تر است لطفا برای راهنمایی های بیشتر و دقیق تر با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند

  5. Pingback: بازسازی خانه در تجریش تهران · گروه معماری رومو

  6. Pingback: بازسازی خانه در سعادت آباد تهران · گروه معماری رومو

  7. Pingback: بازسازی خانه در آجودانیه تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  8. لولایی says:

    سام ما منطقه نارمک هستیم یه سرویس بهداشتی داریم که بازسازی میخواد، انجام میدین؟

  9. Pingback: بازسازی خانه در صادقیه تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  10. Pingback: بازسازی خانه در فرشته تهران · گروه معماری رومو

  11. Pingback: بازسازی خانه در جردن تهران · گروه معماری رومو

  12. Pingback: بازسازی خانه در ونک تهران · گروه معماری رومو

  13. Pingback: بازسازی خانه در اختیاریه تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  14. Pingback: بازسازی خانه در شهرک غرب تهران · گروه معماری رومو

  15. Pingback: بازسازی خانه در دروس تهران · گروه معماری رومو

  16. Pingback: بازسازی خانه در درکه تهران · گروه معماری رومو

  17. Pingback: بازسازی خانه در دربند تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  18. Pingback: بازسازی خانه در آپادانا تهران · گروه معماری رومو

  19. Pingback: بازسازی خانه در اکباتان تهران · گروه معماری رومو

  20. Pingback: بازسازی خانه در میرداماد تهران · گروه معماری رومو

  21. Pingback: بازسازی خانه در شریعتی تهران · گروه معماری رومو

  22. Pingback: بازسازی خانه در اندرزگو تهران · گروه معماری رومو

  23. Pingback: بازسازی خانه در لواسان تهران · گروه معماری رومو

  24. Pingback: بازسازی خانه در امانیه تهران · گروه معماری رومو

  25. Pingback: بازسازی خانه در بلوار فردوس تهران · گروه معماری رومو

  26. Pingback: بازسازی خانه در پونک تهران · گروه معماری رومو

  27. Pingback: بازسازی خانه در یوسف آباد تهران · گروه معماری رومو

  28. بهروز مولايي says:

    اگر امكانش هست تصاوير بيشتري از پروژه هاتون بگذاريد ، بنده از نزديك كارتون را ديدم خيلي خوب ميشه تصاوير كارتون روي سايتتون هم باشه ، با ارزوي موفقيت

  29. Pingback: بازسازی خانه در اقدسیه تهران · گروه معماری رومو

  30. Pingback: بازسازی خانه در جنت آباد تهران · گروه معماری رومو

  31. میترا درویشی says:

    بدون شک‌ بهترین هست گروه رومو در بازسازی خانه در تهران ، بسیار ممنون از زحمات ‌و هنر شما جناب مهندس

  32. Pingback: بازسازی خانه در شهران تهران · گروه معماری رومو

  33. Pingback: بازسازی خانه در باغ فیض تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  34. Pingback: بازسازی خانه در کوهسار تهران · گروه معماری رومو

  35. Pingback: بازسازی خانه در گیشا تهران · گروه معماری رومو

  36. Pingback: بازسازی خانه در شهر زیبا تهران · گروه معماری رومو

  37. Pingback: بازسازی خانه در قلهک تهران · گروه معماری رومو

  38. Pingback: بازسازی خانه در دارآباد تهران · گروه معماری رومو

  39. حسين خاني says:

    سلام بنده خونه اي دارم ٢٥٠ متري در تهران، ميخواستم ببينم براي بازسازي خانه در تهران دستمزد به چه صورت است و تهيه مصالح به عهده كي هست ممنون ميشم راهنمايي كنيد

  40. Pingback: بازسازی خانه در امیرآباد تهران · گروه معماری رومو

  41. Pingback: بازسازی خانه در ازگل تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  42. Pingback: بازسازی خانه در محله آسمان تهران · گروه معماری رومو

  43. ناشناس says:

    سلام وقت بخیر خانه در منطقه 3 تهران قرار دارد میخواستم کف خانه و لول کشی آن را تعویض کنم میشه راهنماییم کنید ممنونم

  44. Pingback: بازسازی خانه در شمیران تهران · گروه معماری رومو

  45. Pingback: بازسازی خانه در لویزان تهران · گروه معماری رومو

  46. ناشناس says:

    سلام وقت بخیر مقاله بازسازی خانه در تهران شما واقعا عالی بود خیلی ذهن من رو باز کرد متشکرم از گروه معماری رومو

  47. Pingback: بازسازی خانه در سوهانک تهران · گروه معماری رومو

  48. Pingback: بازسازی خانه در دزاشیب تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  49. Pingback: بازسازی خانه در توانیر تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  50. Pingback: بازسازی خانه در کاووسیه تهران · گروه معماری رومو

  51. Pingback: بازسازی خانه در ولیعصر تهران · گروه معماری رومو

  52. Pingback: بازسازی خانه در شهرک نفت تهران · گروه معماری رومو

  53. Pingback: بازسازی خانه در شهرک سئول تهران · گروه معماری رومو

  54. Pingback: بازسازی خانه در چهاردیواری تهران · گروه معماری رومو

  55. وداع says:

    سلام آقا، خسته نباشید، خونه ما ۷۰ متریه و بازسازی کلی لازم داره برای بازدید تشریف میارید؟

  56. Pingback: بازسازی خانه در منطقه 1 تهران · گروه معماری رومو

  57. Pingback: بازسازی خانه در منطقه 22 تهران · گروه معماری رومو

  58. Pingback: بازسازی خانه در منطقه 2 تهران · گروه معماری رومو

  59. Pingback: بازسازی خانه در منطقه 3 تهران · گروه معماری رومو

  60. Pingback: بازسازی خانه در منطقه 4 تهران · گروه معماری رومو

  61. Pingback: بازسازی خانه در منطقه 5 تهران · گروه معماری رومو

  62. Pingback: بازسازی خانه در منطقه 6 تهران · گروه معماری رومو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *