بازسازی ساختمان در تهران + نمونه کار

بازسازی خانه به سبک مدرن در کرج

 

بازسازی ساختمان در تهران اعم از خانه، آپارتمان یا منزل مسکونی و یا یک مغازه اداری یا تجاری یک راه عالی برای بازسازی و زیباسازی ساختمان محل زندگی یا کار شما می باشد. بازسازی به طور کلی شامل موارد مختلفی از جمله ساختمان های مسکونی مانند بازسازی خانه، بازسازی خانه مسکونی و آپارتمان یا ساختمان های تجاری مانند بازسازی و طراحی رستوران، بازسازی و طراحی مغازه، بازسازی و طراحی اداری و غیره می شود.

گاهی تصمیم می گیریم آپارتمانی را در یک برج بازسازی کنیم. مثلا بازسازی خانه های اکباتان، برج بین المللی تهران و… گاهی ممکن است خانه های قدیمی را خریداری کرده باشید و تصمیم به بازسازی خانه های کوچک یا ویلاهای کوچک داشته باشید. به هر حال اگر طراحی دکوراسیون داخلی با اصول صحیح معماری ساختمان انجام شود مثلا می توان یک آپارتمان کوچک را به گونه ای بازسازی کرد که فضای خانه بزرگتر و بازتر به نظر برسد. مطالعه طراحی دکوراسیون داخلی و آشنایی با انواع سبک های محبوب معماری داخلی در ایران به همراه تصاویر آنها را به شما پیشنهاد می کنیم.

واضح است که قیمت بازسازی یک ساختمان قدیمی با متراژ بزرگ بیشتر از بازسازی آپارتمان با متراژ کم است. با این حال ما همیشه سعی می کنیم راهکارهایی برای کاهش هزینه های بازسازی ساختمان ارائه دهیم. شرکت نوسازی ساختمان رومو با داشتن کارشناسان مجرب طراحی داخلی ساختمان و تیم اجرایی حرفه ای آماده ارائه انواع خدمات بازسازی به شما در تمامی مناطق تهران و کرج می باشد.

در صورت نیاز به پیمانکار بازسازی ساختمان ما در شرکت مهندسی رومو با تجربه و تخصص کافی در این زمینه در خدمت شما هستیم.

هزینه نوسازی ساختمان (تعرفه سال 1402):

همانطور که می دانید هزینه بازسازی ساختمان به موارد زیادی بستگی دارد. در این قسمت سعی داریم به طور خلاصه به جداول مربوط به هزینه نهایی بازسازی منزل با توجه به متراژ و همچنین لیست قیمت انواع خدمات بازسازی ساختمان در تهران اشاره کنیم. سپس برآورد هزینه را برای چندین نمونه پروژه بیان می کنیم. از این طریق می توانید با توجه به نیاز خود از قیمت های نوسازی خانه در تهران مطلع شوید. با ما بمان.

با توجه به قیمت ارز و قیمت مصالح ساختمانی قیمت ها متغیر است.

بسته به نوع پروژه و درخواست شما، ممکن است 10 تا 20 درصد برای بیمه، مالیات و غیره اضافه شود.

کدام قسمت از ساختمان را بازسازی می کنید؟

  • بازسازی آشپزخانه
  • بازسازی اتاق خواب
  • بازسازی حمام
  • بازسازی پذیرایی و حال و…

طراحی اولیه چقدر برای شما مهم است و چقدر بودجه برای آن در نظر گرفته اید؟

برای مثال ممکن است طرحی از اینترنت یا هر منبع دیگری برای بازسازی آشپزخانه داشته باشید و نیازی به پرداخت هزینه برای طراحی نباشد. اما به طور متوسط ​​بر اساس نوع بازسازی و متراژ آشپزخانه هزینه طراحی برای هر متر 5500 تا 16000 تومان می باشد.

چه نوع سبک طراحی داخلی مد نظر شماست؟

سبک های مختلفی در طراحی ساختمان وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • طراحی کلاسیک
  • طراحی مدرن
  • سبک اسکاندیناوی
  • سبک روستیک
  • سبک انتقالی
  • سبک شرق دور
  • سبک مینیمال و …

باز هم به عنوان مثال از انواع کابینت های موجود در بازار می توان به کابینت لترون، ملامینه، ام دی اف هایگلاس، ممبران و تمام چوب اشاره کرد. قبل از انتخاب کابینت باید به مواردی مانند زیبایی، کیفیت، قیمت و گارانتی توجه کرد. انواع برندهای ایرانی، ترکی، کره ای و اروپایی در بازار موجود است. قیمت آن بسته به برند و کشور سازنده از متری 2 میلیون تومان تا 12 میلیون تومان متغیر است.

کابینت سازی در تهران

البته اگر می خواهید کمتر هزینه کنید راه های دیگری نیز برای بازسازی کابینت وجود دارد. می توانید از انواع برچسب های طرح دار استفاده کنید یا کابینت را رنگ آمیزی کنید.

انواع قراردادهای بازسازی ساختمان

مهمترین روش های عقد قرارداد برای بازسازی ساختمان به شرح زیر است:

قرارداد مدیریت پیمان

قرارداد بدون مصالح

قرارداد با مصالح

قرارداد مدیریت پیمان درصدی

روش های قیمت گذاری:

به طور کلی برای ارائه قیمت نوسازی توسط شرکت های پیمانکار دو روش وجود دارد:

روش قرارداد:

به این ترتیب که پیمانکار پیش فاکتور را در قالب قرارداد (قیمت کل) ارائه می کند. در این نوع قیمت گذاری کلیه اقلام مورد نیاز پروژه از صفر تا صد شامل اقلام مصرفی بنا به درخواست کارفرما، هزینه نصب، هزینه کارگر، حمل و نقل و … درج می شود.

روش کنترات:

این روش معمولا برای پروژه های کوچک و بازسازی های موردی استفاده می شود. در این روش مواد مصرفی جداگانه محاسبه می شود و صنعتگر حقوق روزانه خود را جداگانه اعلام می کند. برای سایر موارد از جمله خدمات دفع فاضلاب و … به صورت جداگانه اعلام می گردد.

روش روزمزد:

این شیوه معمولاً برای پروژه های کوچک و بازسازی های موردی کاربرد دارد. در این شیوه مواد مصرفی به طور جداگانه محاسبه شده و استادکار نیز دستمزد روزانه خود را جداگانه اعلام میکند. برای بقیه موارد نیز مانند سرویس های تخلیه نخاله و … هرینه جدا اعلام میشود.

برخی از هزینه هایی که ممکن است هنگام برآورد هزینه بازسازی ساختمان فراموش شود

هنگام برآورد هزینه بازسازی ساختمان در تهران، مواردی وجود دارد که ممکن است در ابتدا فراموش شوند یا دیده نشوند. در این قسمت می خواهیم در مورد این موارد مطالبی را بیان کنیم. این هزینه ها در ابتدا بسیار ناچیز به نظر می رسند، اما مطمئن باشید که در نهایت بسیار محسوس خواهند بود.

هزینه تخریب

فرض کنید می خواهیم یک آپارتمان 100 متری در تهران را بازسازی کنیم. به عنوان مثال به پنج کارگر و یک روز کاری برای تخریب نیازمندیم. اگر هزینه هر کارگر را روزانه 150 هزار تومان فرض کنیم برای این کار 750 هزار تومان نیاز است. حالا اگر زباله های ساختمان را با دو بار حمل کنیم و هر سرویس 200 هزار تومان می شود برای این کار 400 هزار تومان نیاز داریم… تا اینجا همه چیز عادی محاسبه شده است.

اما ما معمولا فراموش می کنیم که برای تخلیه زباله ها به چیزی مانند گونی نیاز داریم. اگر فرض کنیم 250 گونی لازم است و هر کدام 3 هزار تومان هزینه این کار 750.000.000 تومان می شود!

دیدید که قیمت گونی که احتمالا در حین برآورد فراموش می شود هزینه ها را به راحتی تغییر داد.

هزینه های حمل و نقل

هزینه حمل و نقل همیشه اعمال می شود. فرض کنید کاشی یا سرامیک خریده اید. اگر تهران هستید احتمالا محل تحویل آنها مثلا جایی در شهریار است. احتمالاً فروشنده کاشی یا سرامیک برای حمل هر سرویس قیمتی در حدود 200 هزار تومان اعلام می کند. حال هزینه حمل و نقل سایر اقلام مانند سینک، هود، توالت، سینک و … را در نظر بگیرید.

دلایل بازسازی ساختمان

در تهران با توجه به قیمت بسیار گران خانه ها و ساختمان ها، در بسیاری از موارد بازسازی و بازسازی خانه های قدیمی با هزینه کمتر و قیمت ارزان تر از خرید خانه های نوساز، انتخاب بسیار بهتری است. با ارائه جدیدترین روش ها و محصولات سعی در ارائه و اجرای زیباترین پروژه های بازسازی با کمترین هزینه داریم. شرکت مهندسی رومو جهت بازسازی و نوسازی انواع ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری در خدمت شما عزیزان می باشد.

مصالح به کار رفته در تمامی ساختمان ها به مرور زمان شروع به فرسایش می کنند و کارایی و زیبایی اصلی را ندارند. علاوه بر این، گاهی پس از سال ها زندگی در یک مکان، طراحی و دکوراسیون داخلی برای ما تکراری می شود. در برخی موارد، بلایای طبیعی باعث آسیب به بخش های مهم ساختمان می شود. با بازسازی منزل می توان موارد ذکر شده را تا حد مطلوب حل کرد. با بازسازی ساختمان می توانید خانه ای مدرن تر، محکم تر و زیباتر داشته باشید.

 

مزایا بازسازی ساختمان در تهران

با توجه به افزایش هزینه های زندگی در کشور و افزایش نامتعارف قیمت مسکن، بازسازی ساختمان در تهران به یکی از گزینه های محبوب در بین مردم تبدیل شده است. بازسازی آپارتمان به معنای بهسازی و بازسازی ساختمان قدیمی یا آسیب دیده است. این می تواند شامل تعمیرات اساسی، تغییرات ساختاری یا به روز رسانی بصری باشد.

این تغییرات ساختاری در ساختمان در تهران معمولاً با دکوراسیون داخلی اشتباه گرفته می شود، در صورتی که این دو فعالیت متفاوت بوده و تنها در برخی موارد دارای نقاط مشترکی هستند.

افزایش عمر ساختمان در تهران

بازسازی ساختمان در تهران می تواند به تعمیرات اساسی و به روز رسانی سیستم های ساختمان کمک کند. در خصوص نوسازی یا بازسازی زیربنای یک ساختمان در این نوع پروژه ها، معمولاً نتیجه به دست آمده منجر به افزایش عمر مفید خانه می شود.

جلوگیری از ساییدگی و آسیب بیشتر به تاسیسات قدیمی سازه نتیجه بازسازی صحیح و اساسی ساختمان در تهران است که باعث مقاومت و دوام بیشتر خانه می شود. بازسازی واحد مسکونی نیز می تواند به رفع مشکلات ایمنی ساختمان کمک کند. این می تواند خطر آسیب و خرابی ساختمان در تهران را کاهش دهد.

به عنوان مثال، اگر ساختمان در تهران دارای سیم کشی برق قدیمی باشد، تعویض سیم کشی آن قطعا می تواند به کاهش خطر آتش سوزی کمک کند.

کاهش هزینه نگهداری

اگر بازسازی قسمت های ساختمان در تهران به صورت استاندارد، اصولی، بهترین کیفیت و با استفاده از مصالح مرغوب و با مشاوره متخصص انجام شود، در درازمدت می توانید اثرات آن را در قالب کاهش هزینه های نگهداری مشاهده کنید.

به عبارت دیگر صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه های تعمیر قطعات قدیمی در دراز مدت را می توان یکی از مزایای نوسازی دانست.

افزایش ارزش ملک

در حال حاضر تفاوت قیمت هر متر مربع آپارتمان 10 ساله در یکی از مناطق تهران که بازسازی شده و آپارتمان مشابه بدون بازسازی و بهسازی خاص حدود 10-15 درصد است. با یک محاسبه ساده متوجه می‌شویم که انجام چنین پروژه‌هایی برای صاحب ساختمان بسیار سودآور است و می‌تواند برای متخصصان حوزه دکوراسیون داخلی و مهندسی عمران مفید باشد.

همچنین افزایش درآمد اجاره از دیگر مزایای بازسازی ساختمان در تهران است. این پروژه ها معمولا تنها با بهبود ظاهر و کارایی ساختمان انجام می شود. البته برآورد هزینه بازسازی ساختمان در تهران و درصد بازگشت آن پس از فروش یا اجاره، نکته مهمی است که قبل از انجام کار باید به آن توجه کنید.

بهبود ایمنی و راحتی

امروزه با استفاده از تجهیزات مدرن و کاربردی، فضای ساختمان ها امن تر و دلپذیرتر شده است. این می تواند به طور مستقیم بر کیفیت زندگی ساکنان یا استفاده کنندگان از ساختمان تأثیر بگذارد.

در چنین مواردی سعی کنید به نیازهای ساکنین یا استفاده کنندگان از ساختمان توجه کنید. به عنوان مثال اگر ساختمان برای خانواده ها طراحی شده است باید تغییرات و برنامه ریزی های خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که نتیجه کار مطابق سلیقه و در راستای راحتی باشد.

در این زمینه بهتر است بازسازی ساختمان در تهران را به یک متخصص بسپارید. برای اطمینان از اینکه بازسازی ساختمان در تهران شما به درستی انجام شده است، باید آن را به یک متخصص بسپارید.

تبدیل ساختمان به ساختمان سبز

با توجه به افزایش هزینه حامل های انرژی و همچنین به منظور حفظ محیط زیست، با استفاده از مواد پایدار و غیر شیمیایی و همچنین طراحی کاملا مطابق با استانداردها برای جلوگیری از اتلاف انرژی، می توانید ادعا کنید که یک ساختمان سبز بهینه سازی مصرف انرژی یکی از حساس ترین موضوعات در ساختمان تلقی می شود که علاوه بر سودآوری برای مالک ساختمان، کمک بزرگی به محیط زیست نیز می کند.

با تغییر سیستم روشنایی ساختمان از لامپ های رشته ای و قدیمی به LED و SMD می توان تا 95 درصد در مصرف برق صرفه جویی کرد. لامپ های رشته ای قدیمی تنها 25-10 درصد انرژی دریافتی را به نور تبدیل می کنند و بقیه را به صورت گرما در محیط پخش می کنند. این نشان دهنده اتلاف 75 تا 90 درصد انرژی تنها در این بخش است.

همچنین این نوع لامپ ها نسبت به لامپ های کم مصرف عمر بسیار کمتری دارند و این خود هزینه ای اضافی برای ساختمان محسوب می شود.

بازسازی سیستم سرمایشی و گرمایشی ساختمان نیز می تواند به ایجاد ساختمانی با استاندارد صرفه جویی انرژی کمک کند. به طور تجربی، بازسازی سیستم موتورخانه و عایق حرارتی لوله ها منجر به بهبود کیفیت و هزینه های تحمیل شده بر ساختمان تا حدود 35 درصد شده است.

به طور کلی مزایای بازسازی ساختمان در تهران را می توان به صورت موارد زیر بیان کرد

استفاده از مصالح و فناوری های سبز در ساخت و ساز یا نوسازی ساختمان در تهران

بهبود بهره وری انرژی ساختمان با استفاده از سیستم های گرمایش و سرمایش کارآمد، روشنایی LED و عایق حرارتی

کاهش مصرف آب ساختمان با استفاده از سیستم های آبیاری کارآمد، استفاده از شیرآلات استاندارد و تجهیزات صرفه جویی در مصرف آب

بهبود کیفیت هوای داخل ساختمان با استفاده از دستگاه های تهویه مطبوع و تصفیه کننده های هوا کارآمد

کاهش تولید زباله های ساختمانی با استفاده از مواد قابل بازیافت و قابل استفاده مجدد

 

به طور کلی 5 دلیل اصلی برای بازسازی ساختمان را می توان بیان کرد:

زیبایی و ایجاد فضایی جدید

باز کردن فضای موجود

تعمیرات و عیب یابی

کاربری را تغییر دهید

عمر طولانی خانه

اصول بازسازی ساختمان با رومو

  • موارد زیر در سرلوحه کار ما در تمامی مراحل پروژه نوسازی ساختمان قرار دارد:
  • بکارگیری طراحان، مهندسان و مجریان با تجربه و تخصص کافی و داشتن مدارک معتبر از موسسات معتبر
  • اجرای پروژه با بالاترین دقت و کیفیت در سریع ترین زمان ممکن
  • ارائه قیمت های کاملا رقابتی و اقتصادی با توجه به بودجه شما
  • رعایت کلیه موارد ایمنی در محل کار بر اساس مبحث 12 مقررات ملی ساختمان
  • اجرای پروژه با رعایت اصول عدم آسیب رساندن به محیط زیست
  • استفاده از مصالح مرغوب با توجه به شرایط اقلیمی پروژه و مشاوره با کارفرما
  • با رعایت 22 مبحث ساختمان و استانداردهای مندرج در آیین نامه 2800 ایمن سازی ساختمان در برابر زلزله

مزایای بازسازی ساختمان در تهران

  • تبدیل ساختمان قدیمی به محیطی جدید، زیبا و مدرن برای زندگی یا کار
  • ایجاد ارزش افزوده در ساختمان
  • فروش آسان تر ملک در صورت تمایل
  • استفاده از سیستم های سرمایشی و گرمایشی جدید و بهره وری انرژی
  • جلوگیری از آسیب بیشتر به زیرساخت اصلی ساختمان، جلوگیری از نفوذ رطوبت به دیوارها و در نهایت افزایش عمر مفید ساختمان

215 thoughts on “بازسازی ساختمان در تهران + نمونه کار

  1. علمی says:

    سلام خونه بنده 100 متر هست در منطقه 3 میخواستم ببینم هزینه بازسازی خونه بنده چقدر میشه

  2. Pingback: بازسازی خانه در پاسداران تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  3. Pingback: بازسازی خانه در ولنجک تهران · گروه معماری رومو

  4. Pingback: بازسازی خانه در سعادت آباد تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  5. Pingback: بازسازی خانه در آجودانیه تهران · گروه معماری رومو

  6. میبدی says:

    وقت بخیر، ما ساختمانمون ووسال ساخته ولی متریالی خوبی توش به کار نرفته امکان تعویضش هست؟

  7. Pingback: بازسازی خانه در صادقیه تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  8. واحدی says:

    سلام وقتتون بخیر من یه ملک دارم تو جردن دو طبقه ویلایی هست ولی قدیمیه مجوز گرفتم برای کافه امکانش هست برای بازدید تشریف بیارید به بنده قیمت بدین؟

  9. Pingback: بازسازی خانه در فرشته تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  10. Pingback: بازسازی خانه در ونک تهران · گروه معماری رومو

  11. Pingback: بازسازی خانه در جردن تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  12. Pingback: بازسازی خانه در دروس تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  13. Pingback: بازسازی خانه در شهرک غرب تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  14. میکائیل says:

    سلام وقتتون بخیر، من دکوراسیون منزلم رو میخوام عوض کنم امکانش هست با کمترین تخریب انجام شه؟

  15. Pingback: بازسازی خانه در آپادانا تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  16. Pingback: بازسازی خانه در اکباتان تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  17. Pingback: بازسازی خانه در میرداماد تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  18. Pingback: بازسازی خانه در شریعتی تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  19. Pingback: بازسازی خانه در لواسان تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  20. Pingback: بازسازی خانه در بلوار فردوس تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  21. Pingback: بازسازی خانه در پونک تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  22. Pingback: بازسازی خانه در یوسف آباد تهران · گروه معماری رومو

  23. Pingback: بازسازی خانه در اقدسیه تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  24. Pingback: بازسازی خانه در جنت آباد تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  25. مالکی says:

    سلام روزتون بخیر خواستم بدونم مدت زمان بازسازي یک واحد 80 متری تقریبا چقدر زمان می برد ؟

  26. برجی says:

    سلام لطف میکنید بفرمایید برای استعلام قیمت حتما باید بازدید انجام بدید یا عکس و فیلم هم بفرستم امکان استعلام قیمت هست؟

  27. Pingback: بازسازی خانه در شهران تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  28. Pingback: بازسازی خانه در کوهسار تهران · گروه معماری رومو

  29. Pingback: بازسازی خانه در شهر زیبا تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  30. امیر حامدی says:

    بدون شک قابل اعماد ترین هستید و حتما به دوستان پیشنهاد میدم قطعا شمارو انتخاب کنند برای بازسازی یا حداقل برای مشاوره

  31. الهام گودرزی says:

    حدود قیمت کابینت آشپزخانه تمام ام دی اف با اجرت نصب و مصالح برای فضای 18متری را میفرمایید

  32. Pingback: بازسازی خانه در امیرآباد تهران · گروه معماری رومو

  33. Pingback: بازسازی خانه در محله آسمان تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  34. Pingback: بازسازی خانه در شمیران تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  35. Pingback: بازسازی خانه در سوهانک تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  36. Pingback: بازسازی خانه در شهرک نفت تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  37. Pingback: بازسازی خانه در ولیعصر تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  38. Pingback: بازسازی خانه در شهرک سئول تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  39. Pingback: بازسازی خانه در چهاردیواری تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  40. Pingback: بازسازی خانه در منطقه 22 تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  41. Pingback: بازسازی خانه در منطقه 3 تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  42. Pingback: بازسازی خانه در منطقه 4 تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  43. Pingback: بازسازی خانه در منطقه 5 تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

  44. Pingback: بازسازی خانه در منطقه 6 تهران + نمونه کار · گروه معماری رومو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *