طراحی ویلا در کرج + نمونه کار

طراحی ویلا در کرج

 

اگر قصد طراحی و ساخت ویلا در کرج را دارید اما شرکت طراحی ویلا  و ساخت ویلا را نمی شناسید و تجربه ای در این خصوص ندارید این مقاله را مطالعه کنید.

اکثر ویلاهای کرج و حومه زیر نظر طراحان و مهندسان مجرب ساخته شده اند و تمامی ویژگی های مطلوب یک ویلای خوب را دارا می باشند. بنابراین بسیار کم پیش می آید که ویلایی غیر استاندارد ساخته شود.

ویلاها با سبک های مختلف ساختاری و طرح های متنوع بسته به سلیقه و نیاز افراد ساخته می شوند، برخی سبک کلاسیک و برخی دیگر سبک مدرن را برای ویلا می پسندند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. سبک مدرن یک سبک جدید و آرام است و سبک کلاسیک یک سبک قدیمی است که حسی لوکس دارد.

گروه معماری رومو شما را برای طراحی ویلا  و ساخت ویلا در کرج راهنمایی می کند. لطفا تا انتها این مقاله با ما همراه باشید و در پایان نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

طراحی و ساخت ویلا در کرج

طراحی ویلا از طراحی ساختمان بسیار راحتر است زیرا دست کارفرما باز است و هیچ محدودیتی برای کارفرما ندارد. ایجاد فضایی مناسب و متناسب با سلیقه افراد هدف طراحی ویلا است تا محیطی کاربردی به ارمغان بیاورد.

 

طراحی ویلای لوکس در کرج

معمولا ویلاها در قسمتی از زمین ساخته می شوند که از هر طرف آزاد هستند. برای طراحی ویلا ابتدا باید بودجه و هدف خود را برای ساخت ویلا مشخص کنید زیرا هزینه سبک های سازه ای و طراحی های داخلی و خارجی ویلا متفاوت است. در ادامه به دو طرح ویلایی مدرن و طراحی ویلا کلاسیک می پردازیم.

طراحی ویلای مدرن در کرج

سبک مدرن در کرج رواج زیادی دارد، این سبک در مناطق ویلایی کرج به وفور دیده می شود. سبک طراحی مدرن بسیار کاربردی است و در این طراحی علاوه بر ایجاد فضایی رویایی و مجلل، آرامش و محیطی آرام در فضای داخلی ویلا بسیار لذت بخش است.

یکی از مواردی که در ساخت این ویلاها به چشم می خورد پنجره های بلند و بزرگی است که به سمت باغ و محوطه سرسبز قرار گرفته اند. در این سبک طراحی از اشکال و فرم های پیچیده در طراحی ویلا استفاده شده است.

اگر هزینه ساخت و طراحی ویلا برای شما مهم است و می خواهید با بودجه کم ویلا بسازید، بهتر است از طراحی مدرن استفاده کنید.

طراحی ویلا کلاسیک در کرج

طراحی سبک کلاسیک برای اکثر ویلاها بسیار سخت و مناسب است زیرا از اشکال و فرم های ساده استفاده می شود.

طراحی و ساخت ویلا کلاسیک در ایران طرفداران زیادی دارد. در این طرح بیشتر از رنگ های خنثی استفاده می شود و تنوع مصالح به کار رفته در این نوع طراحی کمتر و بیشتر از مصالح سنگی و نما استفاده می شود.

در این نوع طراحی از مبلمان چوبی به خصوص مبل های چوبی با پارچه های پررنگ استفاده می شود و مبلمان بزرگ و براق بسیار پرکاربرد است به همین دلیل فضا در این ویلاها بسیار شلوغ است. طراحی کلاسیک برای ویلاهای بزرگ مناسب است.

عوامل موثر در طراحی و ساخت ویلا در کرج

روشنایی

زاویه خورشید

متراژ و مساحت ویلا

ویلا در چه منطقه ای واقع شده است؟

مساحت ویلا را در نظر بگیرید

سقف بلند

 

هزینه ساخت و طراحی ویلا در کرج

اگر زمینی دارید و قصد دارید در آن ویلایی متناسب با سلیقه و نیاز خود بسازید، باید به نکات زیادی توجه کنید و همچنین با مشاوران متخصص در این زمینه مشورت کنید. در ادامه به نکاتی برای ساخت ویلا با قیمت کم می پردازیم.

برنامه ریزی کنید و هیچ کاری را به تاخیر نیندازید زیرا قیمت ها در حال نوسان است.

برای اینکه هزینه کمتری را متحمل شوید، بهتر است ساخت یک ویلای کوچک با سبک ساختاری مسطح را در نظر بگیرید.

با توجه به بارندگی کم در کرج نیازی به سقف شیروانی ندارید و برای ساخت سقف ساده هزینه کمتری خواهید پرداخت.

قیمت ویلای سنددار کمی بیشتر از ویلای قولنامه ای است. البته با توجه به تنوع اسناد باید به نوع سند ملک نیز توجه کرد.

قیمت کابینت، شیرآلات و متریال متنوع است اما با توجه به اهمیت زیاد آنها نباید قیمت خیلی پایینی برای آنها در نظر بگیرید. بهتر است با توجه به کیفیت آنها قیمت مناسب خریداری کنید.

اگر خودتان قصد ساخت ویلا را دارید حتما با مشاوران مجرب مشورت کنید زیرا کوچکترین خطا در ساخت منجر به تخریب سازه می شود.

هزینه طراحی ویلا در کرج به موارد مختلفی بستگی دارد، به عنوان مثال هزینه ساخت ویلا در کردان با قیمت ویلا در چالوس متفاوت است و دلیل این تفاوت قیمت به دلیل وجود متغیرهایی است. در مرحله ساخت ویلا در اینجا به برخی از این موارد اشاره می کنیم:

  • منطقه ای که قصد ساخت ویلا را دارید
  • نوع ویلا که باید بسازید
  • متراژ ویلا در نظر گرفته شده است
  • امکانات مورد نیاز ویلا
  • مصالح به کار رفته در ویلا
  • هزینه مواد مصرفی

راهکار کاهش قیمت ویلا در کرج

همانطور که گفته شد طراحی و اجرای ویلا کلاسیک در کرج پرطرفدارترین است. ساخت ویلا به سبک کلاسیک می تواند هزینه بر باشد، زیرا متریال اصلی مورد استفاده در ساخت ویلای کلاسیک عموما سنگ است و مصالح سنگی هزینه خرید بالایی دارند.

مصالح سنگی: این نوع متریال ها علاوه بر مقاومت و دوام بالا می توانند ساختار ویلای کلاسیک را که نماد شکوه است نیز حفظ کنند.

مصالح سیمانی: این نوع مصالح نسبت به مصالح سنگی قیمت پایین تری دارند و امکان اجرا در رنگ های متنوع را دارند.

مواد پیش ساخته: از جمله مواد پیش ساخته می توان به پلی استایرن و GFRC اشاره کرد.

سنگ های مصنوعی: استفاده از سنگ های مصنوعی می تواند هزینه اجرا را تا 45 درصد کاهش دهد.

یکی دیگر از مواردی که می تواند هزینه ساخت ویلای را برای شما بهینه کند عقد قرارداد با شرکت هایی است که سابقه کاری طولانی دارند، در این صورت اگر بودجه شما کم باشد طراحان می توانند به شما کمک کنند. به عنوان یک کارفرما از پیشنهادات مادی دیگر استفاده کنید و طبق نظر خود در کرج ویلا بسازید.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از نحوه کار ما در گروه معماری رومو  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

ساخت ویلا در کرج

ساخت ویلا در کرج برای دو دسته افراد مناسب است. گروه اول که به دنبال مکانی برای استراحت در تعطیلات هستند. این دسته از افراد با ساخت ویلای شخصی در مناطق خوش آب و هوای کرج مانند کردان و کوهسار می خواهند اوقات فراغت خود را در ایام تعطیلات نوروز و سایر روزهای سال مانند آخر هفته در یک ویلا زیبا در مناطق بکر بگذرانند. دسته دوم افرادی که قصد ساخت ویلا در کرج را دارند به دنبال ساخت ویلا و شهرک ویلایی در کرج هستند تا به مهمانان و گردشگرانی که از شهرهای دیگر برای سفر به کرج می آیند اجاره دهند.

زمان مورد نیاز برای طراحی ویلا در کرج

طراحی ویلا در کرج به دو بخش تقسیم می شود. اولین مورد طراحی داخلی است. طراحی داخلی طراحی دکوراسیون و مکان یابی اجزای مختلف از جمله اتاق ها، سالن پذیرایی، سرویس حمام و … است. مورد دوم که طراحی پلان ویلا می باشد یعنی طراحی و اجرای کامل پلان داخلی و خارجی ویلا به گونه ای که 0 تا 100 کار از پلان انجام شده و ویلا نهایی تحویل کارفرما داده شود. در این میان زمان هر یک از این موارد می تواند متفاوت باشد. یکی از عوامل مهم در زمان طراحی ویلا در کرج مواردی مانند طرح انتخابی و تهیه مصالح مورد نیاز می باشد. اگرچه گروه معماری رومو با همکاری تامین کنندگان بزرگ کشور توانسته زمان مورد نیاز برای تهیه مصالح و ساخت ویلا را به حداقل برساند، اما ممکن است در این بین مشکلاتی به وجود بیاید که زمان تحویل پروژه را اندکی تغییر دهد. در پایان تیم ما این تضمین را به شما می دهد که در کمترین زمان ممکن اقتصادی ترین و زیباترین طراحی ویلای شما را در شهر کرج تحویل دهد.

مشاوره طراحی ویلا در کرج

بدون شک مشاوره قبل از طراحی یکی از مهمترین مراحل طراحی ویلا در کرج می باشد. ساخت و ساز بدون مشورت می تواند منجر به هدر رفتن سرمایه کارفرما شود. بارها دیده شده است که خریدار بدون مشورت دقیق و بررسی کارشناسی موارد به تنهایی اقدام به ساخت ویلا کرده است که در نهایت چیزی جز اتلاف سرمایه و زمان نبوده است. مشاوره در این زمینه در 2 بخش مهم انجام می شود:

مشاوره قبل از ساخت ویلا

زمانی که کارفرما تصمیم به ساخت ویلا در کرج می گیرد، قبل از ساخت نیاز به مشاوره دارد. در این زمان کارشناسان هزینه ساخت، زمان ساخت، مصالح مورد نیاز و … را ارزیابی می کنند که با ارزیابی دقیق تمامی موارد، علاوه بر صرفه جویی در زمان، هزینه آن نیز 40 درصد کاهش می یابد. در این مرحله کارفرما مساحت مورد نظر به اضافه طرح مورد نظر را برای ساخت ویلا در کرج انتخاب می کند. سپس گروه معماری رومو با بررسی طرح و انتظارات مشتری، برنامه هزینه و زمان را اعلام می کند. در صورت موافقت کارفرما، پس از طی مراحل اداری، ساخت ویلای دلپذیر شما آغاز خواهد شد. در غیر این صورت تیم ما تمام تلاش خود را می کند تا با ویرایش طرح مشتری و سایر موارد، طرحی مناسب برای مشتری پیدا کند. از آنجایی که تیم ما سابقه طولانی در ساخت ویلا در کرج  و سایر شهرهای کشور عزیزمان ایران دارد، می تواند در کمترین زمان ممکن طرح مورد نظر مشتری را تهیه و ارائه دهد.

مشاوره پس از ساخت از ساخت ویلا

مشاوره بعد از ساخت ویلا به این معنی است که ویلا به طور کامل ساخته شده است و در حال حاضر نیاز به مشاوره های مختلف از جمله مشاوره در فروش، مشاوره در هوشمند سازی ویلا، طراحی داخلی ویلا و …

گروه معماری رومو با شماست تا بتواند پس از طراحی ویلا در کرج با مشاوره به تمامی سوالات و نیازهای شما پاسخ دهید.

 

 

مراحل ساخت و اجرای ویلا در کرج

طراحی ویلا در کرج مراحل مختلفی دارد و همین امر باعث می شود که ساخت ویلا در کرج از 0 تا 100 زمان زیادی ببرد همچنین تیم های مختلفی در قسمت های مختلف یک ویلا به عنوان مثال فعالیت می کنند.

گروه معماری رومو برای طراحی ویلا  در کرج تیم های مختلفی را برای بخش های مختلف در نظر می گیرد تا مراحل طراحی و نقشه کشی ویلا به مرحله اجرای این سازه ها برسد.

خاکبرداری زمین ویلا

عملیات خاکبرداری زیر نظر پیمانکار ویلاسازی درکرج  با استفاده از ماشین آلات سنگین (لودر، بیل مکانیکی) انجام می شود.

بتن ریزی زمین

بتن ریزی با استفاده از قالب های چوبی یا فلزی در محل هایی که فونداسیون اجرا می شود انجام خواهد شد.

اجرای ستون ها

ستون های سازه با فرآیندهای میلگرد و بتن ریزی آغاز می شوند و جزء مهمی از فرآیند سخت کاری ویلا محسوب می شوند.

قرارگیری تیر

قرار دادن تیرچه و استفاده از Unolith برای اجرای قالب گیری در اطراف سقف مورد نیاز است که در این مرحله انجام می شود.

دیوار چینی

پس از اتمام مراحل سفت کاری و ساخت سقف ویلا می توان دیوار چینی را شروع کرد.

طراحی داخلی و خارجی

پس از دیوار چینی، معماران داخلی و خارجی می توانند برای طرح های مورد نیاز خود اقدام کنند.

شما می توانید در کرج ویلا طراحی کنید. سبک های مختلفی وجود دارد که می توانید با این سبک ها ویلا را طراحی کنید. البته برخی از این سبک ها مانند طراحی ویلا مدرن، طراحی ویلا کلاسیک، ویلاسازی لوکس و دوبلکس در کرج در بین کارفرمایان محبوبیت زیادی دارد.

شرکت طراحی و ساخت ویلا در کرج

گروه معماری رومو بهترین انتخاب برای افرادی است که قصد طراحی و ساخت ویلا با بهترین کیفیت و قیمت را دارند; این شرکت با بیش از 10 سال سابقه حرفه ای و با بهره مندی از مشاوران مجرب و متخصص خوش شانس ترین انتخاب برای افراد می باشد.

سوالات متداول

طراحی و ساخت ویلا در کرج چقدر زمان می برد؟

با توجه به فصلی که سازه ساخته می شود، تعداد طبقات ویلا، منطقه ای که پروژه را شروع کرده ایم می تواند تاثیر مستقیمی در زمان طراحی و ساخت ویلا در کرج داشته باشد.

هزینه طراحی و ساخت ویلا در کرج چقدر است؟

هزینه طراحی و ساخت ویلا در کرج بسیار متغیر است و به مواردی مانند قیمت زمین، متراژ، متراژ ساختمان، امکانات و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد که می تواند بر هزینه ویلا بیافزاید.

بهترین نوع سازه ویلایی چیست؟

امروزه بیشتر سازه هایی که در ساخت ویلا انتخاب می شوند سازه های بتنی هستند زیرا این سازه نسبت به سازه های فلزی به صرفه تر است.

 

182 thoughts on “طراحی ویلا در کرج + نمونه کار

  1. رويا اسلامي says:

    سلام زمين من در روستاهاي اطراف لاهيجان هست ميخواستم ببينم شما طراحي ويلا ام را انجام مي دهيد؟

  2. توانگر says:

    من یه ویلا تو سهیلیه کرج دارم میخوام مدرنش کنم هزینه طراحیش چقدر میشه، ۵۰۰ متر هست

  3. مشکین says:

    سلام بابت طراحی ویلا که انجام میدین، طرحش رو بهمون میدین؟ میشه جاهایی که دوس نداریم رو تغییر بدیم؟

  4. Pingback: طراحی ویلا در مهرشهر کرج · گروه معماری رومو

  5. Pingback: طراحی ویلا در کردان کرج · گروه معماری رومو

  6. Pingback: طراحی ویلا در طالقان کرج · گروه معماری رومو

  7. Pingback: طراحی ویلا در کوهسار کرج + نمونه کار · گروه معماری رومو

  8. Pingback: طراحی ویلا در چهارباغ کرج · گروه معماری رومو

  9. Pingback: طراحی ویلا در سهیلیه کرج · گروه معماری رومو

  10. منتقد says:

    سلام وقتتون بخیر یه زمین ۷۰۰ متری دارم تو کردان کرج میخوام ببینم هزینه راحی ویلا چقدره؟

  11. Pingback: طراحی ویلا در آتشگاه کرج · گروه معماری رومو

  12. Pingback: طراحی ویلا در برغان کرج + نمونه کار · گروه معماری رومو

  13. Pingback: طراحی ویلا در خرمدشت کرج · گروه معماری رومو

  14. Pingback: طراحی ویلا در زعفرانیه کرج + نمونه کار · گروه معماری رومو

  15. Pingback: طراحی ویلا در محمد شهر کرج · گروه معماری رومو

  16. Pingback: طراحی ویلا در شهر جدید هشتگرد کرج + نمونه کار · گروه معماری رومو

  17. Pingback: طراحی ویلا در سرخاب کرج + نمونه کار · گروه معماری رومو

  18. Pingback: طراحی ویلا در مشکین دشت کرج + نمونه کار · گروه معماری رومو

  19. Pingback: طراحی ویلا در خوشنام کرج + نمونه کار · گروه معماری رومو

  20. Pingback: طراحی ویلا در تهراندشت کرج+ نمونه کار · گروه معماری رومو

  21. Pingback: طراحی ویلا در شهرستانک کرج + نمونه کار · گروه معماری رومو

  22. Pingback: طراحی ویلا در نظرآباد کرج + نمونه کار · گروه معماری رومو

  23. بادیه زاده says:

    سلام شما طراحی که انجام میدین کار اجرا رو هم میکنید یا باید برای اجرا بریم سراغ کسی دیگه

  24. Pingback: طراحی ویلا در ماهدشت کرج + نمونه کار · شرکت رومو

  25. Pingback: طراحی ویلا در دهکده فردیس کرج + نمونه کار · شرکت رومو

  26. Pingback: طراحی ویلا در مهستان کرج + نمونه کار · شرکت رومو

  27. Pingback: طراحی ویلا در فشند کرج + نمونه کار · شرکت رومو

  28. Pingback: طراحی ویلا در هشتگرد کرج + نمونه کار · شرکت رومو

  29. Pingback: طراحی ویلا باغ در کرج + نمونه کار · شرکت رومو

  30. Pingback: طراحی ویلا باغ در مهرشهر کرج + نمونه کار · شرکت رومو

  31. Pingback: طراحی ویلا باغ در چهارباغ کرج + نمونه کار · شرکت رومو

  32. Pingback: طراحی ویلا باغ در سهیلیه کرج + نمونه کار · شرکت رومو

  33. Pingback: طراحی ویلا باغ در کوهسار کرج + نمونه کار · شرکت رومو

  34. Pingback: طراحی ویلا باغ در هشتگرد کرج + نمونه کار · شرکت رومو

  35. Pingback: طراحی ویلا باغ در شهر جدید هشتگرد کرج + نمونه کار · شرکت رومو

  36. Pingback: طراحی ویلا باغ در طالقان کرج + نمونه کار · شرکت رومو

  37. Pingback: طراحی ویلا باغ در برغان کرج + نمونه کار · شرکت رومو

  38. Pingback: طراحی ویلا باغ در آتشگاه کرج + نمونه کار · شرکت رومو

  39. Pingback: طراحی ویلا باغ در شهرستانک کرج + نمونه کار · شرکت رومو

  40. Pingback: طراحی ویلا باغ در زعفرانیه کرج + نمونه کار · شرکت رومو

  41. Pingback: طراحی ویلا باغ در سرخاب کرج + نمونه کار · شرکت رومو

  42. Pingback: طراحی ویلا باغ در مشکین دشت کرج + نمونه کار · شرکت رومو

  43. Pingback: طراحی ویلا باغ در تهراندشت کرج + نمونه کار · شرکت رومو

  44. Pingback: طراحی ویلا باغ در دهکده فردیس کرج + نمونه کار · شرکت رومو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *