بازسازی ساختمان در کرج + نمونه کار

بازسازی خانه به سبک مدرن در کرج

 

بازسازی ساختمان های قدیمی در کرج از قرن بیست و یکم پدید آمده است. روش ساخت و ساز سنتی ایرادات زیادی داشت، از جمله در دسترس نبودن فناوری دیجیتال و مدیریت اطلاعات، همکاری ضعیف و ناتوانی در ارزیابی کارایی نوسازی ساختمان. این امر باعث شد تا بازسازی ساختمان با توجه به سلیقه و نیاز مردم به شیوه های مدرن انجام شود. از بین رفتن لوله ها و پوسیدگی آنها، فرسایش کف یا پوشش دیوار و یا حتی تغییر دکوراسیون از جمله دلایل شروع بازسازی ساختمان است. معمولاً بازسازی با بهانه شروع می شود و با تغییرات زیادی به پایان می رسد! اگر به دنبال بازسازی ساختمان در کرج هستید با کارشناسان رومو تماس بگیرید.

عناصر مهم بازسازی ساختمان در کرج

بازسازی روی تمام عناصر دکوراسیون قابل انجام است (البته لوله ها و سایر وسایل را از دکوراسیون جدا کرده ایم)

در ادامه به مهم ترین عناصر قابل تغییر اشاره می کنیم.

دیوارها و کف

در بازسازی ساختمان درکرج اگر به دنبال تغییر محسوس هستید بدون شک بهترین گزینه ها برای شما دیوار و کف است. برای کفپوش کرج می توانید از سنگ، لمینت، پارکت و … استفاده کنید.

برای تغییر دیوارها می توانید تابلویی با رنگ متفاوت داشته باشید، استفاده از کاغذ دیواری و پوستر سه بعدی راه حل دیگری است، انواع دیوارپوش ها نیز می توانند به زیبایی محیط بی افزایند. همچنین می توانید از سقف کاذب برای بازسازی ساختمان درکرج استفاده کنید و محیط خود را زیباتر کنید.

تغییر سبک نورپردازی در بازسازی ساختمان کرج

اگر نور نباشد، بینایی هم وجود ندارد. یعنی در نبود نور، دکوراسیون و بازسازی معنایی ندارد. امروزه خود نورپردازی متخصص خاصی دارد. بدون شک مشاوره با یک متخصص در این زمینه بر زیبایی محیط شما می افزاید. به غیر از موارد فوق، عناصر بسیاری دیگر برای بازسازی وجود دارد، ما فقط هر یک را نام می بریم:

  •  کابینت
  •  پنجره
  •  پرده
  •  سقف کاذب و کناف
  •  استفاده از آینه تزئینی

اگر قصد بازسازی ساختمان خود در کرج را دارید با مشاورین ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در گروه معماری رومو با راهنمایی فنی و برآورد قیمت می توانند در این راه به شما کمک کنند.

بازسازی ساختمان در کرج

زیبایی و استحکام روزافزون بنا یکی از دلایل بازسازی ساختمان است. اما این نکته را در نظر داشته باشید، دلایل متعددی وجود دارد که مدام به درخواست متقاضیان بازسازی ساختمان در کرج اضافه می شود. استفاده بهینه از تمام فضاهای قابل استفاده یا بزرگتر نشان دادن ساختمان های کوچک از مهمترین دلایل بازسازی ساختمان در کرج است.

طراحان و مجریان پروژه های بازسازی این را به خوبی می دانند که باید از تمام فضای موجود در ساختمان استفاده کنند. کارشناسان ما در مجموعه رومو با استفاده از دانش روز و ابزارهای پیشرفته شما را در رسیدن به این هدف یاری می کنند

هدف همراهی شما در بازسازی ساختمان خود در کرج این است تا بتوانید تغییری زیبا و چشمگیر را تجربه کنید.

برای بازسازی ساختمان در کرج باید از تیم حرفه ای و متخصص استفاده شود. عملیات بازسازی ساختمان به منظور تغییر یا افزودن قطعات جدید در ساختمان انجام می شود. انواع خدمات بازسازی شامل بازسازی آپارتمان، بازسازی آشپزخانه، بازسازی نما، بازسازی ویلا، بازسازی حمام و سرویس بهداشتی، بازسازی تاسیسات، بازسازی استخر، بازسازی فست فود، بازسازی پارکینگ، بازسازی ساختمان تجاری، بازسازی اداری، بازسازی اماکن آموزشی می باشد. قیمت بازسازی با توجه به نوع مصالح انتخابی، شرایط اولیه ساختمان، نحوه اجرا و … متغیر است.

بازسازی نما ساختمان در کرج

بازسازی ساختمان درکرج با انواع روش ها و اجرای کلیه جزئیات، برای انواع کاربری های تجاری، اداری، آموزشی و مسکونی انجام می شود. هزینه های بازسازی در کرج متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال قیمت مصالح، هزینه های حقوق پیمانکار، هزینه های طراح و معمار، هزینه های جانبی و سربار و … همه در محاسبه قیمت بازسازی ساختمان در کرج باید در نظر گرفته شود.

بازسازی ساختمان در کرج

قبل از شروع بازسازی در کرج باید بدانید که بازسازی دارای تفاوت هایی است. نوسازی یعنی تخریب بخشی از خانه یا کل خانه و شروع از صفر. اما در بازسازی فقط قسمت هایی که نیاز به تعمیر یا تخریب دارند نوسازی می شوند. در بازسازی باید به جزئیات بیشتر توجه شود.

بازسازی ساختمان کرج

مثلا برای نوسازی در کرج در قسمت آشپزخانه می توان کاشی، کابینت، شیرآلات و … را تعویض و بازسازی کرد اما در بازسازی مثلا فقط سرامیک کف برای ترمیم و بازسازی تعویض می شود. به طور کلی هزینه های بازسازی ساختمان درکرج به دلیل بزرگتر بودن پروژه بیشتر بوده و اجرای جزییات آن هزینه های بیشتری را به کارفرما تحمیل می کند.

بازسازی نما در کرج

از مزایای بازسازی ساختمان در کرج می توان به بازسازی نمای ساختمان، تغییر روحیه ساکنین آپارتمان اشاره کرد. همچنین صرفه جویی در هزینه های بالاتری که ممکن است به مرور زمان و در اثر تخریب ساختمان محقق شود و همچنین زیباسازی نمای داخلی و خارجی ساختمان ها از دیگر ویژگی های بازسازی ساختمان در کرج است.

اجرای خدمات بازسازی در کرج

همچنین برای تعیین هزینه بازسازی و نوسازی در کرج باید به عوامل مختلفی توجه کرد. هزینه های تخریب، هزینه های خرید مصالح، هزینه های حقوق پیمانکاران و … از جمله این موارد است.

طراحی داخلی قبل از بازسازی

طراحی داخلی ساختمان قبل از شروع کار بازسازی، روشی حرفه ای و صحیح برای انجام این کار است. گاهی اوقات افراد ایده خاصی برای طراحی و بازسازی فضای ساختمان خود ندارند. یک طراح حرفه ای ابتدا فضا را به طور کامل تحلیل و ارزیابی می کند. او ایرادات و نظرات خود را مطرح می کند. او با بودجه و برنامه ریزی در زمان، انرژی و پول صرفه جویی می کند. یک طراح با تجربه مطابق سلیقه شما در ذهن شماست و تجربیات خود، طرح و سبک مورد علاقه شما را به نمایش می گذارد. طراح قبل از بازسازی ساختمان، فضای خانه شما را با تصاویر بسیار طبیعی به شما نشان می دهد و شما را در تصمیم گیری همراهی می کند.

 

مزایا بازسازی ساختمان در کرج

با توجه به افزایش هزینه های زندگی در کشور و افزایش نامتعارف قیمت مسکن، بازسازی ساختمان در کرج به یکی از گزینه های محبوب در بین مردم تبدیل شده است. بازسازی آپارتمان به معنای بهسازی و بازسازی ساختمان قدیمی یا آسیب دیده است. این می تواند شامل تعمیرات اساسی، تغییرات ساختاری یا به روز رسانی بصری باشد.

این تغییرات ساختاری در ساختمان در کرج معمولاً با دکوراسیون داخلی اشتباه گرفته می شود، در صورتی که این دو فعالیت متفاوت بوده و تنها در برخی موارد دارای نقاط مشترکی هستند.

افزایش عمر ساختمان در کرج

بازسازی ساختمان در کرج می تواند به تعمیرات اساسی و به روز رسانی سیستم های ساختمان کمک کند. در خصوص نوسازی یا بازسازی زیربنای یک ساختمان در این نوع پروژه ها، معمولاً نتیجه به دست آمده منجر به افزایش عمر مفید خانه می شود.

جلوگیری از ساییدگی و آسیب بیشتر به تاسیسات قدیمی سازه نتیجه بازسازی صحیح و اساسی ساختمان در کرج است که باعث مقاومت و دوام بیشتر خانه می شود. بازسازی واحد مسکونی نیز می تواند به رفع مشکلات ایمنی ساختمان کمک کند. این می تواند خطر آسیب و خرابی ساختمان در کرج را کاهش دهد.

به عنوان مثال، اگر ساختمان در کرج دارای سیم کشی برق قدیمی باشد، تعویض سیم کشی آن قطعا می تواند به کاهش خطر آتش سوزی کمک کند.

کاهش هزینه نگهداری

اگر بازسازی قسمت های ساختمان در کرج به صورت استاندارد، اصولی، بهترین کیفیت و با استفاده از مصالح مرغوب و با مشاوره متخصص انجام شود، در درازمدت می توانید اثرات آن را در قالب کاهش هزینه های نگهداری مشاهده کنید.

به عبارت دیگر صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه های تعمیر قطعات قدیمی در دراز مدت را می توان یکی از مزایای نوسازی دانست.

افزایش ارزش ملک

در حال حاضر تفاوت قیمت هر متر مربع آپارتمان 10 ساله در یکی از مناطق که بازسازی شده و آپارتمان مشابه بدون بازسازی و بهسازی خاص حدود 10-15 درصد است. با یک محاسبه ساده متوجه می‌شویم که انجام چنین پروژه‌هایی برای صاحب ساختمان بسیار سودآور است و می‌تواند برای متخصصان حوزه دکوراسیون داخلی و مهندسی عمران مفید باشد.

همچنین افزایش درآمد اجاره از دیگر مزایای بازسازی ساختمان در کرج است. این پروژه ها معمولا تنها با بهبود ظاهر و کارایی ساختمان انجام می شود. البته برآورد هزینه بازسازی ساختمان در کرج و درصد بازگشت آن پس از فروش یا اجاره، نکته مهمی است که قبل از انجام کار باید به آن توجه کنید.

بهبود ایمنی و راحتی

امروزه با استفاده از تجهیزات مدرن و کاربردی، فضای ساختمان ها امن تر و دلپذیرتر شده است. این می تواند به طور مستقیم بر کیفیت زندگی ساکنان یا استفاده کنندگان از ساختمان تأثیر بگذارد.

در چنین مواردی سعی کنید به نیازهای ساکنین یا استفاده کنندگان از ساختمان توجه کنید. به عنوان مثال اگر ساختمان برای خانواده ها طراحی شده است باید تغییرات و برنامه ریزی های خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که نتیجه کار مطابق سلیقه و در راستای راحتی باشد.

در این زمینه بهتر است بازسازی ساختمان در کرج را به یک متخصص بسپارید. برای اطمینان از اینکه بازسازی ساختمان در کرج شما به درستی انجام شده است، باید آن را به یک متخصص بسپارید.

تبدیل ساختمان به ساختمان سبز

با توجه به افزایش هزینه حامل های انرژی و همچنین به منظور حفظ محیط زیست، با استفاده از مواد پایدار و غیر شیمیایی و همچنین طراحی کاملا مطابق با استانداردها برای جلوگیری از اتلاف انرژی، می توانید ادعا کنید که یک ساختمان سبز بهینه سازی مصرف انرژی یکی از حساس ترین موضوعات در ساختمان تلقی می شود که علاوه بر سودآوری برای مالک ساختمان، کمک بزرگی به محیط زیست نیز می کند.

با تغییر سیستم روشنایی ساختمان از لامپ های رشته ای و قدیمی به LED و SMD می توان تا 95 درصد در مصرف برق صرفه جویی کرد. لامپ های رشته ای قدیمی تنها 25-10 درصد انرژی دریافتی را به نور تبدیل می کنند و بقیه را به صورت گرما در محیط پخش می کنند. این نشان دهنده اتلاف 75 تا 90 درصد انرژی تنها در این بخش است.

همچنین این نوع لامپ ها نسبت به لامپ های کم مصرف عمر بسیار کمتری دارند و این خود هزینه ای اضافی برای ساختمان محسوب می شود.

بازسازی سیستم سرمایشی و گرمایشی ساختمان نیز می تواند به ایجاد ساختمانی با استاندارد صرفه جویی انرژی کمک کند. به طور تجربی، بازسازی سیستم موتورخانه و عایق حرارتی لوله ها منجر به بهبود کیفیت و هزینه های تحمیل شده بر ساختمان تا حدود 35 درصد شده است.

به طور کلی مزایای بازسازی ساختمان در کرج را می توان به صورت موارد زیر بیان کرد

استفاده از مصالح و فناوری های سبز در ساخت و ساز یا نوسازی ساختمان در کرج

بهبود بهره وری انرژی ساختمان با استفاده از سیستم های گرمایش و سرمایش کارآمد، روشنایی LED و عایق حرارتی

کاهش مصرف آب ساختمان با استفاده از سیستم های آبیاری کارآمد، استفاده از شیرآلات استاندارد و تجهیزات صرفه جویی در مصرف آب

بهبود کیفیت هوای داخل ساختمان با استفاده از دستگاه های تهویه مطبوع و تصفیه کننده های هوا کارآمد

کاهش تولید زباله های ساختمانی با استفاده از مواد قابل بازیافت و قابل استفاده مجدد

 

هزینه تعمیرات ساختمان و بازسازی ساختمان در کرج

همانطور که می دانید هزینه های بازسازی ساختمان با توجه به نیاز شما و آنچه در ذهن دارید بسیار متفاوت است. از نوع موادی که استفاده می کنید تا خیلی چیزهای دیگر. اما قیمت انواع متریال پرفروش در روند بازسازی تاثیرگزار هست. همچنین دستمزد و حقوق قسمت های مختلف بازسازی. علاوه بر اینها، سعی شده است با ذکر چند نمونه و ارائه تصاویر و هزینه های دقیق آنها، برآوردی تقریبی از هزینه بازسازی ساختمان در کرج به شما ارائه دهیم. اما در صورت داشتن هرگونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

190 thoughts on “بازسازی ساختمان در کرج + نمونه کار

  1. اله وردی says:

    سلام برای سنگ کف پیشنهاد شما چسب سنگ است یا ملات ماسه سیمان؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    • نویسنده says:

      سلام برای سنگ کف پیشنهاد ما ملات است برای راهنمایی های بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنماییتان کنند

  2. اسماعیلی says:

    سلام خسته نباشید، من به بازسازی نما دارم انجام میدین شما، سنگهای نما رو میخوام عوض کنم

  3. نمادی says:

    سلام روزتون بخیر، ساختمان ما خیلی قدیمیه تو کرج هم هست، میشه کاریش بکنیم؟ یا باید از اول بکوبیم بسازیم

  4. عارف says:

    سلام ساختمان ما در عظیمه کرج هست نوسازه ولی دلم میخواد کابینت هامو آپدیت کنم امکان دتره؟

  5. Pingback: بازسازی خانه به سبک مدرن در شمال کرج + نمونه کار · شرکت رومو

  6. Pingback: بازسازی خانه به سبک مدرن در جهانشهر کرج + نمونه کار · شرکت رومو

  7. Pingback: بازسازی خانه به سبک مدرن در گلشهر کرج + نمونه کار · شرکت رومو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *