دکوراسیون اتاق خواب + نمونه کار

دکوراسیون اتاق خواب

 

چیدمان قسمت های مختلف منازل مانند: دکوراسیون اتاق خواب ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و دیگر قسمت ها خانه …. دارای اهمیت ویژه ای می باشد و هر کدام تاثیر خاص خودشان را بر روی زندگی می گذارند، اما یکی از مهم ترین قسمت های خانه که شما بیشتر از یک سوم عمر خود را در این قسمت خانه می گذرانید اتاق خواب می باشد ، پس باید در دکوراسیون اتاق خواب و چیدمان آن موارد زیادی رعایت شود که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد پس با ما همراه باشید

اتاق خواب

اتاق خواب فضایی است که بیشتر روز را در آن می گذرانیم. بخاطر همین دکوراسیون اتاق خواب بسیار مهم بوده. اتاق خواب ها باید شیک باشند. اما همچنین باید راحت باشد. زیرا مردم بیشتر روز خود را در اینجا می گذرانند. به همین دلیل، راحتی باید در پیش زمینه باشد. امروزه می توانید طرح های مختلف اتاق خواب را ببینید.

اتاق خواب مانند بقیه بخش های خانه دکوراسیون خاص خود را دارد چه اتاق خوابتان بزرگ باشد چه کوچک باید بدانید اتاق خواب محل استراحت شما می باشد بنابراین علاوه بر دکوراسسیون و زیبایی اتاق خواب باید راحتی آن را نیز در نظر بگیرید

باید به گونه ای باشد که وقتی وارد اتاق خواب خود می شوید حس آرامش و انرژی مثبت را بگیرید 

با این حال، اگرچه تزئیناتی وجود دارد که دوست دارید، اما ممکن است نتوانید آنها را در خانه خود اعمال کنید. زیرا هر اتاقی متفاوت است. اندازه هر اتاق متفاوت است. علاوه بر این، نور دریافتی هر اتاق متفاوت است. به همین دلیل، نمی‌توان هر ایده دکوراسیونی را که می‌بینید در خانه خود اعمال کرد.

در اتاق خواب 4 متری باتوجه به کوچیکی فضا و اینکه فضای زیادی در دسترس ندارید بهتر است از حداکثر فضا استفاده کنید

هرچه فضا کوچک تر باشد اهمیت دکوراسیون داخلی آن افزایش می یابد. بر همین اساس بر خلاف اتاق خواب بزرگ که سلیقه شمارا به نمایش می گذارد در اتاق خواب کوچک نه تنها سلیقه شما در آن مهم می باشد بلکه باید اصولی طراحی گردد تا بتوان از فضای بیشتر و آرامش بخش استفاده کنید و نهایت استفاده و لذت را در آن داشته باشید

پس با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در مورد نحوه دکوراسیون اتاق خواب و ایده هایی جهت داشتن اتاق خواب شیک و راحت بگیرید

دکوراسیون اتاق

طراحی داخلی خانه در قسمت های مختلف مانند آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و … اهمیت متفاوتی دارد اما هیچ کدام را نباید نادیده گرفت زیرا هر کدام تاثیر خاص خود را در زندگی شما خواهند داشت. به عنوان مثال یکی از مهم ترین قسمت های خانه شما که بیش از یک سوم عمر خود را در آن سپری می کنید اتاق خواب است پس باید در دکوراسیون اتاق خواب به موارد زیادی توجه کنید.

شاید برای افراد پرمشغله که از صبح زود تا غروب فعال هستند و کار می کنند، اتاق خواب بهترین مکان برای استراحت باشد. اگر خواب راحت و آرام برای شما مهم است، باید به دکوراسیون اتاق خواب توجه زیادی داشته باشید. طراحی اتاق خواب بر احساس آرامش تاثیر می گذارد. در بسیاری از خانه های مدرن، اتاق خواب علاوه بر خواب، مکانی برای مطالعه و کار است.

دکوراسیون اتاق خواب یکی از مهم ترین قسمت های طراحی دکوراسیون منزل است که تاثیر مستقیمی بر راحتی و آرامش ما ندارد. اگر از اهمیت طراحی اتاق خواب بر موقعیت خود آگاه هستید، تغییر دکوراسیون اتاق خواب یکی از بهترین کارهایی است که می توانید انجام دهید.

به این نکته توجه کنید که طراحی دکوراسیون هر فضایی اعم از دکوراسیون اتاق دخترانه و پسرانه، دکوراسیون اتاق کودک، دکوراسیون اتاق ایرانی و … دارای اصولی است. چیدمان مبلمان اتاق خواب، انتخاب رنگ ها و عناصر تزئینی باید به گونه ای باشد که اولین اصل در طراحی دکور اطمینان از راحتی فرد باشد.

انتخاب سبک دکوراسیون اتاق خواب را فراموش نکنید

هنگامی که کاربرد اتاق خواب را مشخص کردید، زمان تصمیم گیری در مورد سبک دکوراسیون اتاق خواب است. شما باید تصمیم بگیرید که چگونه اتاق خواب خود را طراحی کنید، چه دکوراسیون مدرن را دوست دارید و چه دکوراسیون کلاسیک، برخی افراد نیز به دکوراسیون سنتی در اتاق خواب علاقه زیادی دارند.

دکوراسیون اتاق باید به گونه ای طراحی و دیزاین گردد که علاوه بر زیبایی حس آرامش را به شما منتقل نماید پس لازم است دکوراسیون اتاق بدون نقص و به بهترین نحو ممکن چیدمان آن انجام گیرد زیرا جایی است که از تمام خستگی ها و دغدغه های روزمره  به دورهستید و میتوانید به دور از هیاهو به کارهای مورد علاقه خود بپردازید

در دکوراسیون اتاق خواب به چه مواردی باید توجه شود ؟

چیدمان اتاق خواب

این حقیقت وجود دارد که چیدمان اتاق خواب می تواند به بهبود خلق و خوی شما کمک نماید.

پس هیچ دلیلی وجود ندارد که از چیدمان خوب و بهینه سازی مناسب این فضا اجتناب کنید.

همانطور که اشاره کردیم دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد زیرا هر یک از ما حدود یک سوم عمرمان را در این محیط می گذرانیم در این قسمت قصد داریم به مواردی که در چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب نقش دارند اشاره کنیم :

سرویس خواب

سرویس خواب ها یکی از مهم ترین مواردی می باشد که در دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب نقش دارد . توجه داشته باشید که سرویس اتاق خواب باید در سبکی انتخاب شود که سبک کلی منزل از ان پیروی می کند برای مثال اگر دکوراسیون داخلی کلیه منزل مانند : آشپزخانه ، اتاق نشیمن ، پذیرایی و دیگر قیمت های منزل … از دکوراسیون مدرن پیروی کرده اند سرویس اتاق خواب نیز باشد به سبک مدرن انتخاب شود . یک نکته قابل توجه که برای خرید سرویس خواب باید به آن توجه شود این است که تنها ملاک شما برای انتخاب سرویس خواب زیبایی آن نباشد بلکه جنبه طبی و سلامت سرویس را هم در نظر بگیرید ، چون شما می خواهید روی آن سرویس خواب بخوابید و استراحت کنید و داشتن یک خواب راحت می تواند شما را از لحاظ فیزیکی سلامت نگه دارد . پس توجه داشته باشید که برای خرید سرویس خواب تنها زیبایی را در نظر نگیرید بلکه جنس محصولی که قصد خرید آن را دارید ، سلامت فیزیکی بدن و دیگر موارد … را برای خرید در نظر داشته باشید . همچنین برای زیبایی بیشتر اتاق خوابتان می توانید در فضای بالایی سرویس خواب از چیدمان عکس های یادگاری ، ریسه هایی با لامپ های رنگارنگ استفاده کنید ، حتی می توانید از یک تخته چوبی کوچک به عنوان باکس در بالای دیواری تختتان نصب و استفاده کنید و از وسایل تزیینی در درون آن باکس استفاده کنید .

پرده اتاق خواب

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که می خواهید تک تک مواردی که در دکوراسیون اتاق خواب و آن نقش دارند را رعایت کنید باید گفت که پرده اتاق خواب دومین گزینه می باشد که باید به آن توجه شود . پرده اتاق خواب باید حتما با توجه به دکوراسیون کلی خانه و سلیقه شخصی خود انتخاب شود برای مثال شما می توانید از پرده های ساده ، طرح دار ، مدرن و شیک و … استفاده کنید که انتخاب کدام نوع پرده به سلیقه و دکوراسیون کلی خانه بستگی دارد . یکی دیگر از مواردی که حتما در زمان انتخاب پرده اتاق خواب باید به آن توجه شود فضای اتاق خواب می باشد یعنی پرده ای که برای اتاق های خواب کوچک باید در نظر گرفته شود با پرده اتاق خواب های متراژ بالا بسیار متفاوت می باشد . پرده ی انتخابی علاوه بر جلوه زیبا باید حتما از ورود نور به اتاق خواب جلوگیری کند و بتواند فضای خصوصی اتاق را به خوبی بپوشاند . به طور کلی اگر به دنبال خرید پرده برای اتاق خواب خود هستید تصور نکنید که هرچه پرده گران قیمت تر باشد حتما زیبا ترین است . انتخاب و خریداری پرده ای که متناسب با اتاق خواب باشد و با دیگر وسایل اتاق خواب و دکوراسیون هارمونی داشته باشد می تواند زیبا ترین مدل پرده برای اتاق خواب باشد که این پرده ها می توانند از جنس های متفاوتی مانند : حریر ، مخمل و یا پارچه های دیگری … باشند .

کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری اتاق خواب به دلیل تنوع زیادی که دارد و به دلیل اینکه یکی از فاکتور های اصلی در دکوراسیون منزل تبدیل شده است در همه فضای های مختلف خانه مورد استفاده می گیرد . یک از قسمت های خانه که مورد توجه افراد زیادی می باشد دکوراسیون اتاق خواب است و استفاده از کاغذ دیواری مناسب برای اتاق خواب می تواند زیبایی محیط اتاق خواب را دو چندان کند . در انتخاب کاغذ دیواری مناسب باید به نکات زیادی توجه شود که یکی از این موارد رنگ کاغذ دیواری است . برای انتخاب رنگ کاغذ دیواری اتاق خواب بهتر است که از رنگ ها و طرح های تند و درخشان استفاده نکنید تا  مزاحمتی برای استراحت و آرامش شما به وجود نیاورد . بهترین رنگ های کاغذ دیواری برای اتاق خواب می تواند رنگ های گرم مانند : نارنجی ، آجری و رنگ هایی در این طیف باشند ، البته رنگ های سرد مانند : زرد ،سبز و … می توانند گزینه بسیار خوبی باشد .

کاغذ های دیواری دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام از آن ها را می توانید با توجه به دکوراسیون کلی اتاق خواب و سلیقه شخصی خود انتخاب نمایید .

انواع کاغذ های دیواری

کاغذی دیواری مدرن :  این نوع کاغذ دیواری ها دارای نقش و نگار های شادی می باشند که طرفداران زیادی دارد . در این کاغذ های دیواری سعی می شود که از طرح های جدید و خلوت استفاده شود که بتواند زیبایی محیط را دو چندان کند .

کاغذی دیواری کلاسیک : این نوع کاغذ دیواری دارای قدمت بسیار زیادی می باشد و سبک آن به صورت خطوط و نقش های منحنی شکل همراه با تقارن است . در کاغذ های دیواری کلاسیک معمولا از رنگ های خنثی مانند : طوسی ، خاکستری ، کرم و … استفاده می شود .

کاغذ دیواری برجسته : این سبک از کاغذ های دیواری جز جدید ترین مدل ها می باشد و دارای زیبایی خارق العاده ای هستند . تنوع این نوع از کاغذ های دیواری بسیار بالا می باشد و جز یکی از پر فروش ترین ها در کاغذ های دیواری است . مهم ترین ویژگی که کاغذ دیواری برجسته برخوردار می باشد قابلیت شست و شو بودن آن است ، همچنین با لمس طرح می تواند حس بسیار خوبی به شما منتقل کند .

کاغذی دیواری تصویری :  همانطور که از نام این نوع کاغذ دیواری مشخص می باشد از کاغذ های دیواری منحصر به فرد می باشد که مخاطبان آن با سلیقه شخصی خود عکس های خاصی را در قالب کاغذ دیواری استفاده می کنند . این نوع کاغر های دیواری بر اساس سلیقه مستری طراحی و چاپ می شود و دارای ابعاد متنوعی است .

کمد دیواری اتاق خواب

وجود کمد دیواری در اتاق خواب می تواند در برقراری نظم بیشتر در وسایل و لباس های اتاق خواب شما را کمک کند . کمد های دیواری مختلفی با توجه به بودجه مردم ، نیاز مردم و … در بازار موجود می باشد به طور کلی برای انتخاب کمد دیواری برای اتاق خواب باید توجه داشته باشید که کدام مدل کمد دیواری برای اتاق شما مناسب است و میزان فضایی که در دسترس دارید چقدر است . امروزه کمد دیواری های مختلفی وارد بازار شده است که دارای کاربرد های زیادی هستند و می توانند نیاز مردم را پوشش دهند . این کمد ها به سه دسته اصلی : کمد رختخواب ، کمد لباس و کمد Closet تقسیم می شوند که شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و میزان فضایی که در محیط اتاق خواب در اختیار دارید از این کمد ها در دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده نمایید .

رنگ کلی مناسب برای دکوراسیون اتاق خواب

از دیگر مواردی که در دکوراسیون اتاق خواب و روحیه شما تاثیر مستقیم دارد می تواند به رنگ دیوار ها ، روکش تخت خواب ، پرده ها و … اشاره کرد . توصیه ما به شما عزیزان این است که حتما از رنگی که به شما حس و حال خوبی می دهد استفاده نمایید و از وسایل زیاد در اتاق خوابتان استفاده نکنید . از آنجایی که اتاق خواب محیطی برای آرامش و استراحت می باشد بهتر است از رنگ هایی مانند : آبی ، زرد  سفید و … استفاده نمایید . همچنین در صورتی که اتاق خواب شما دارای متراژ کوچک می باشد هرگز از رنگ های تیره استفاده نکنید . بهتر است تمامی وسایل اتاق خواب طوری انتخاب شده باشند که اتاق خواب را زیاد شلوغ نکنند و شما اجازه تردد در اتاق را داشته باشید و یکجایی برای نشستن در اتاق خواب به جز تخت خواب داشته باشید تا دیگر نیازی نباشد تا با هر بار استفاده از اتاق خواب برای استراحت روتختی را بهم بزنید و از تخت استفاده کنید . توصیه ما به شما این است که اگر اتاق خواب کوچکی دارید حتما از تخت خواب هایی که در قسمت زیر آن از پارتیشن بندی استفاده شده است تهیه کنید تا بتوانید وسایل اضافی خود را در آن تعبیه کنید و فضای اتاق خواب شما دارای نظم بیشتری باشد زیرا این نظم در روحیه شما نقش مستقیم دارد .

نورپردازی اتاق خواب

توجه داشته باشید که نورپردازی سبب تغییر 360 درجه محیط اتاق خواب شما می شود اما باید توجه داشته باشید که این نور پردازی به صورتی باشد که بتوانید در اتاق خواب در زمان مطالعه نور کافی را داشته باشید تا چشمانتان اذیت نشود و متقابلا درشب در هنگام خواب نور فضای اتاق به گونه ای باشد که بتوانید با آرامش استراحت کنید و هورمون خواب شما دچار اختلال نشود . استفاده از نورپردازی صحیح با استفاده از لوستر ها و لامپ ها باعث می شود که بتوانید لایه های مختلفی از نور را در محیط ایجاد کنید و این مورد بسیار عالی است زیرا حتی باعث می شود که زیبایی اتاق خواب شما دوچندان شود و بزرگ تر به نظر برسد .

استفاده از آینه برای دکوراسیون اتاق خواب

همانطور که می دانید آینه ها به خوبی می توانند نور با منعکس کنند و موجب می شود که اتاق شما بزرگ تر از آن متراژی که هست به نظر برسد . پس توصیه ما به شما این است که در اتاق های متراژ کوچک حتما از آینه ها برای دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده کنید . اما مهم ترین موردی که باید به آن توجه شود محل نصب آینه می باشد . بهترین محل نصب آینه رو به روی پنجره می باشد زیرا باعث می شود نوری که از بیرون پنجره ساطع می شود دو برابر شود . می توانید به جای استفاده از آینه های تکی و ساده از آینه های طرح دار و گروهی استفاده کنید تا علاوه بر مزایای ذکر شده ظاهر و دکور اتاق خوابتان نیز چندین برابر شود . همینطور می توانید از یک آینه قدی به به دیوار یا درب کمد زده شده است استفاده کنید تا بتوانید خودتان نیز از آن استفاده کنید .

استفاده از چیدمان عمودی 

امروزه طراحان دکوراسیون داخلی برای اتاق خواب های کوچک از طرح های خارق العاده ای استفاده می کنند که علاوه بر اینکه موجب زیبایی و خاص بودن اتاق خواب می شود ، باعث کم تر اشغال شدن محیط اتاق می شود که شما می توانید از فضای بیشتری بهرمند شوید . برای مثال تخت خواب را بالای میز کار طراحی می کنند و یا به شکل ال مانند با فضایی بسیار کم تخت خواب و میز را در کنار یک دیگر در میاورند که ظاهر اتاق خواب را مدرن تر و زیبا تر می کند .

استفاده از طرح های مینیمال در اتاق خواب

هرچه وسایل اضافی در اطراف محیط و خود محیط اتاق خوابتان وجود دارد که کاربردی ندارد آن را از اتاق خواب خارج کنید و تنها وسایلی که به آن ها نیاز دارید که دوست دارید هر روز آن ها را ببینید را در اتاق خواب خود نگهداری کنید . این کار موجب می شود که اتاق خوابتان دارای فضای بیشتری باشد و شما نیز آرامش بیشتری داشته باشید . همچنین اگر اتاق خواب کوچکی دارید می توانید از این روش برای داشتن یک دکوراسیون اتاق خواب مینیمال استفاده کنید .

استفاده از فرش مناسب برای اتاق خواب

استفاده از فرش مناسب با توجه به سلیقه شخصی و دکوراسیون اتاق خواب نه تنها باعث ایجاد انسجام میان دیگر وسایل اتاق خواب می شود بلکه باعث گرمی در زیر پا در اتاق خواب خواهد شد . از این رو باید توجه داشت که فرشی که انتخاب می کنید حتما دارای اندازه مناسبی باشد . استفاده از فرش هایی با اندازه های بسیار کوچک و یا بسیار بزرگ که بتواند تمام سطح اتاق را پر کند انتخاب مناسبی نیست . توجه داشته باشید که بهترین گزینه که برای انتخاب ابعاد فرش که باید حتما در نظر بگیرید این است که حتما بتواند اطراف سرویس خواب را پر کند .

استفاده از نور طبیعی برای اتاق خواب

اگر طراحی اتاق خوابتان به صورتی می باشد که در آن پنجره وجود دارد باید حتما از نور طبیعی موجود در اتاق نهایت استفاده را ببرید . پس حتما توجه داشته باشید که چیدمان وسایل و دکوراسیون اتاق خواب به صورتی نباشد که جلو ورود نور به اتاق خواب را بگیرد .

 

استفاده از میز پاتختی برای اتاق خواب

میز پاتختی یکی از المان های زیبایی اتاق خواب می باشد . استفاده از یک میز پاتختی پایه کوتاه باعث زیبایی و انسجام در دکوراسیون اتاق خواب می شود .

استفاده از لحاف و روتختی مناسب 

استفاده از لحاف و روتختی در طراحی اتاق خواب بسیار نقش دارد مخصوصا اگر رنگ لحاف و روتختی با دیگر المان های اتاق از نظر رنگی هارمونی داشته باشد . استفاده از لحاف و روتختی مناسب در ایجاد فضایی دنج و زیبا می تواند به شما در دکوراسیون اتاق خواب کمک کند . توصیه ما به شما استفاده از روتختی و لحاف های لایه ای می باشد .

ایجاد نشیمن برای اتاق خواب

اگر فضای اتاق شما دارای متراژ بزرگی می باشد ، حتما یک فضای نشیمن ایجاد کنید تا بتوانید این محیط دنج را به مطالعه اختصاص دهید . برای شروع می توانید از یک صندلی استفاده نمایید که انتخاب صندلی به سلیقه شخصی و دکوراسیون اتاق خواب شما بستگی دارد که از چه نوع صندلی ای استفاده کنید .

دکوراسیون مدرن برای اتاق خواب

دکوراسیون مدرن از جمله طرحهایی است که در سال جدید افراد زیادی آن را  پیاده کردند. در دکوراسیون اتاق خواب مدرن با استفاده از نورپردازی خاص، استفاده از گیاهان، پنجره های بزرگ و پرده های خاص، کمد و پارتیشن های مهم، فرش و قالیچه ای زیبا و جذاب، تزیینات با متریال های طبیعی چوب و سنگ میتواند در فضای دکور شما تاثیرات خوبی ایجاد میکند

رنگ اتاق خواب مدرن

در سبک دکوراسیون مدرن به جای استفاده از رنگ های تند و تیزو زننده باید از رنگ های ملایم و آرامش بخش استفاده گردد

عمده رنگ هایی که در سبک دکوراسیون مدرن استفاده می گردد رنگ های خنثی مثل سایه روشن رنگ قهوه ای، کرم، خرمایی، مشکی، طوسی و سفید می باشد

طیف رنگ های آبی از بهترین رنگ هایی است که مناسب سبک اتاق خواب  دکوراسیون مدرن  بوده و اتاق خوابی پر از آرامش و دنج و شیک و زیبا را برای ما می سازد

رنگ خاکستری نیز از جمله رنگ هایی است که عنوان رنگ خنثی در سبک های مدرن کاربرد دارد که می تواند به عنوان رنگ ملایم و دوس داشتنی برای دیواراتاق خواب به خصوص تزئین دیوار پشت تخت خواب، تخت خواب  و همچنین پرده ها و فرش اتاق خواب د راتاق خواب های مدرن به کار برده شود

سرویس بهداشتی دراتاق خواب

در طراحی خانه های مدرن استفاده از سرویس بهداشتی دراتاق خواب بوده و زمانی که فضای زیادی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی مجزا و وسیع نداشته باشید این مورد می تواند کار آمد باشد که به صورت حمام های دوش شیشه ای یا قراردادن وان دراتاق خواب می باشد

در طراحی اتاق خواب های مدرن سرویس بهداشتی را در اتاق خواب پیاده می نمایند  که هم میتواند شامل سرویس بهداشتی در اتاق خواب فرزندان و والدین باشد. ابعاد معمول سرویس برای خانه های کوچک 1.5 در 2.5 برای قرارگیری توالت، دوش و روشویی میباشد. که در خانه های بزرگتر این ابعاد به 2 در 3 و یا بیششتر می رسد تا فضای تقسیم بهتری برای وان و روشویی فراهم گردد. تقسیم بندی فضای داخل سرویس بهداشتی نیز از طریق دیوارهای کم ارتفاع و دیوارهای شیشه ای و… انجام میپذیرد

سبک های طراحی سرویس بهداشتی در اتاق خواب

سبک شرقی:

با استفاده از علم فنگ شویی از المان های خاص استفاده میگردد. المان هایی از چوب یا وان های با دیواره بلند و استفاده از گل و گیاه و الهام گرفته از طبیعت در این نوع دکوراسیون به خوبی مشاهده می شود رنگ هایی که برای این نوع سبک معمولا بکار برده می شود رنگ های گرم با تم های رنگ طبیعی و هم چنین استفاده از رنگ و بافت چوب به خوبی استفاده میگردد.

سبک مدرن:

در این نوع سبک بیشتر سرویس بهداشتی های سبک مینیمال و ساده دارند که با استفاده از رنگ سفید و چراغ هالوژن های توکار مشهود است. طراحی سرویس بهداشتی در اتاق خواب به سبک مدرن جدا شدن وان حموم با پارتیشن های ساده  شیشه ای تلفیق رنگ سفید با رنگ های سیاه که فضایی خنثی را در فضای داخلی سرویس بهداشتی شما پدید می آورد.

سبک کلاسیک یا لوکس:

اگر به دنبال تجمل گرایی هستید و اصولا فرد لوکس پسندی هستید باید خدمتتان بگویم که این سبک دقیقا مناسب سلیقه شماست

در سبک کلاسیک سرویس بهداشتی  کاشی کاری خاص به همراه لوستر و دیوار کوب های طلایی وجود دارد و سنگ های مرمر برای روشویی یا وان به لوکس شدن کمک می کند.

سبک روستیک:

نوعی سبک که در آن از متریال طبیعی استفاده میگردد و غالب عناصر آن چوب بوده وعلاقه مندان به این سبک سعی دارند طبیعت را به محیط خانه آورند و بیشتر سبک روستایی دراین سبک مدنظراست، می توان ازتلفیق چوب و کاشی برای این نوع سرویس بهداشتی در اتاق خواب بکار برد و نورپردازی  با استفاده از رنگ های گرم فضایی جهت آرامش شما فراهم می آورد.

نتیجه گیری

همانطور که اشاره کردیم اتاق خواب یکی از دنج ترین محیط ها در منازل می باشد که معمولا افراد یک سوم عمر خود را در اتاق خواب برای کار های متنوع مانند : مطالعه ، استراحت ، خواب و … می پردازند ، پس در نظر گرفتن دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد . انتخاب وسایل درست و صحیح با توجه به متراژ اتاق خواب ، دکوراسیون دیگر قسمت های خانه ، سلیقه شخصی و … می تواند یک محیط دنج را برای آرامش شما به ارمغان آورد . در این مقاله سعی کردیم نکاتی را که در انتخاب بهترین چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب که حائز اهمیت می باشد و می تواند به درد شما عزیزان برای چیدمان اتاق خوابتان بخورد را بیان کنیم ، امیدوارم استفاده کنید و و از دکوراسیون و محیط دنج جدید خود لذت ببرید.

 

جهت کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر جهت دکوراسیون اتاق خواب با کارشناسان حرفه ای رومو تماس حاصل نمایید و بصورت رایگان و تخصصی مشاوره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *