بازسازی خانه به سبک مدرن در آزادگان کرج + نمونه کار

بازسازی خانه به سبک مدرن در کرج

بازسازی خانه به سبک مدرن در آزادگان کرج

افراد برای دریافت المان های جدید به بازسازی خانه به سبک مدرن در آزادگان کرج روی می آورند تا با کمترین هزینه و کمترین زمان جدیدترین المان ها را در خانه تهیه کنند.

بازسازی خانه امروزه بسیار به چشم می خورد و مردم ترجیح می دهند به جای تغییر خانه و رفتن به خانه های نوساز به سمت بازسازی آن بروند تا علاوه بر پرداخت هزینه کمتر، آخرین المان ها را نیز دریافت کنند.

در این مقاله از رومو به بازسازی خانه به سبک مدرن و هزینه های آن پرداخته ایم. لطفا تا انتها با ما همراه باشید و در پایان سوالات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

بازسازی خانه به سبک مدرن در آزادگان کرج

بازسازی خانه استحکام خانه را افزایش می دهد. افرادی که به سراغ بازسازی خانه به سبک مدرن در آزادگان کرج رفته اند به خوبی می دانند که با بازسازی خانه چه تاثیر و ارزشی به آن بخشیده اند.

بازسازی خانه ها به سبک مدرن در آزادگان کرج

بسیاری از افرادی که صاحب خانه های قدیمی هستند و به دلیل داشتن خانه های قدیمی می خواهند خانه های جدید بخرند اما پیشنهاد می شود خانه های خود را بازسازی کنند زیرا بازسازی خانه با المان های پیشرفته بسیار بهتر و ارزانتر است.

امروزه با توجه به اینکه نوسازی خانه ها در کرج بسیار زیاد شده است، افراد بیشتری به نوسازی ترغیب شده و با هدف دستیابی به عناصر جدید به این مسیر رانده شده اند.

بازسازی خانه های قدیمی به سبک مدرن در آزادگان کرج

با توجه به افزایش سال های ساخت، خانه های قدیمی دارای عناصر فرسوده و قدیمی هستند. همچنین این خانه ها استحکام کافی را ندارند. برای رفع این مشکلات بازسازی خانه به سبک مدرن آزادگان کرج به این خانه ها آمده است.

بازسازی خانه قدیمی به سبک مدرن آزادگان کرج

خانه های قدیمی که ارزش و سختی خود را از دست داده اند و دیگر به چشم کمتر مردمی زیبا هستند باید با عناصر به روز و جدید بازسازی شوند تا بهتر دیده بشند.

یکی از رایج ترین کارهای دنیای امروزی که بسیاری از صاحبان خانه به آن علاقه مند هستند، بازسازی خانه است. با کمک پیمانکاران مجرب می توانید به خانه ایده آل خود برسید.

بازسازی خانه های کوچک به سبک مدرن در آزادگان کرج

هنگام طراحی و بازسازی یک خانه یا آپارتمان کوچک، رعایت نکات زیر باعث می شود فضا جادارتر و بزرگتر به نظر برسد.

سعی کنید در طراحی دکوراسیون خانه از رنگ های روشن استفاده کنید. رنگ هایی مانند سفید، استخوانی، بژ، خاکستری و … رنگ های روشن فضا را بزرگتر نشان می دهند. از شیشه های رنگی و آینه های بلند استفاده کنید. انعکاس عینک و انعکاس نور و روشنایی در آینه ها فضا را بزرگتر نشان می دهد.

نور در فضاهای کوچک بسیار مهم است. برای روشن تر کردن فضا از LED و چراغ های مخفی استفاده کنید. فراموش نکنید که فضای روشن تر نیز شادتر است.

سعی کنید فضاهای خالی ایجاد کنید. از لوازم کوچک و شلوغ استفاده نکنید. برای ساکن نشدن فضا از مبلمان چند منظوره استفاده کنید. تلویزیون را روی دیوار نصب کنید.

از طرح ها برای کاغذ دیواری عمودی استفاده کنید. به این ترتیب سقف بلندتر به نظر می رسد و در نتیجه فضا بزرگتر به نظر می رسد.

مراحل بازسازی منزل به سبک مدرن در آزادگان کرج

  • در قدم اول باید از یک پیمانکار خوب و یک تیم حرفه ای کمک بگیرید
  • سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید
  • سقف را با توجه به بودجه و سبک بازسازی کنید
  • دیوار خانه را بازسازی کنید
  • کفپوش خانه
  • روشنایی و برق
  • تعویض درب و پنجره
  • کمد دیواری، چوبی، کابینت
  • نصب لوازم آشپزخانه مانند هود
  • نصب دیوارکوب
  • بازسازی دکوراسیون خانه

نحوه چیدمان خانه و نوع دکوراسیون آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا افراد بیشتر اوقات خود را در داخل خانه می گذرانند و طراحی خوب برای دکوراسیون منزل تاثیر زیادی در روحیه افراد دارد.

به همین دلیل امروزه بازسازی خانه به سبک مدرن و جدید بسیار رواج یافته است و علاقه مندان به دکوراسیون مدرن و شیک به زودی سراغ بازسازی دکوراسیون داخلی خانه خود می روند.

بازسازی به سبک مدرن آزادگان کرج

در بازسازی خانه، کف و سقف مهمترین چیز است و رنگ دیوار نیز در بزرگ جلوه دادن خانه بسیار مهم است. در خانه های کوچک مردم توجه زیادی به این موضوع دارند.

بعد از بازسازی خانه و اتمام کار، مهم ترین گزینه در مرحله بعدی چیدمان اولیه خانه است.

گروه بازسازی خانه به سبک مدرن در آزادگان کرج

همانطور که تا به حال متوجه شده اید بازسازی و تغییر دکوراسیون خانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در روحیه افراد بسیار موثر است و هرکسی با دیدن سبک های جدید به فکر بازسازی خانه خود می افتد.

امروزه با پیشرفت متخصصان در این زمینه افراد زیادی به سراغ بازسازی خانه خود رفته اند و با یافتن شرکت نوسازی کرج تمایل مردم به این کار بیش از پیش افزایش یافته است.

با بازسازی خانه به سبک مدرن در آزادگان کرج با تغییرات زیادی که در خانه شما ایجاد می شود متوجه خواهید شد که چقدر از برخی فضاها استفاده نکرده بودید و بعد از بازسازی چقدر این فضاها نمایان و مفید هستند.

تخریب و بازسازی به سبک مدرن در آزادگان کرج

بازسازی خانه به سبک مدرن در آزادگان کرج از مکان هایی شروع می شود که نقش برجسته ای در استحکام خانه دارند و قسمت دوم که در بازسازی بسیار مهم است پربازدیدترین قسمت خانه است.

قسمت هایی از خانه که نیاز به تخریب و بازسازی دارند را زودتر بیان کردیم اما با یک اشاره دقیق تر می توان گفت که حال و پذیرایی از خانه و در آشپزخانه و تغییر دکوراسیون از مهم ترین کارهای بازسازی است.

نبود سقف های کاذب و استحکام بالا، دیوارهای ترک خورده و آسیب دیده، کف با سرامیک های شکسته، کابینت های قدیمی و … در خانه های قدیمی باعث شده که تمایل مردم به بازسازی خانه بالاتر رود.

تخریب و بازسازی خانه یک کار تخصصی و هوشمندانه است که در صورت عدم استفاده افراد با تجربه بسیار متضرر می شود.

عناصر بازسازی خانه به سبک مدرن در آزادگان کرج

هنگام بازسازی خانه در کرج با المان های مختلفی مواجه می شوید که باید با بهترین متریال و زیباترین طرح ها طراحی و بازسازی کنید. در ادامه به عناصر مختلفی در خانه اشاره می کنیم که در هنگام بازسازی باید به آنها توجه کنید.

  • بازسازی کف منزل
  • بازسازی دیوار خانه
  • بازسازی سقف خانه

سقف خانه یکی از مهم ترین عناصر خانه به حساب می آید که در هنگام بازسازی باید به آن توجه کرد تا زیباترین طرح ها با بهترین کیفیت در خانه اجرا شود. بسیاری از افراد هنگام بازسازی خانه به سراغ سقف کشسان و سقف کناف می روند.

سقف کشسان یکی از جدیدترین و زیباترین نمونه های سقف است که با پارچه طراحی شده است. این پارچه در طرح های مختلف قابل استفاده است و برای همه مکان ها مناسب است. نورپردازی در زیر سقف کشسان انجام می شود و باعث درخشش نور می شود. در سراسر فضا پراکنده شده است.

سقف کاذب از دیگر انواع سقف است که در هنگام بازسازی خانه به سبک مدرن در آزادگان کرج بسیار مورد استفاده قرار می گیرد زیرا زیبایی منحصر به فرد و دوام بالایی دارد. این نوع طراحی برای سقف در کنار نورپردازی شیک فضا را جذاب و زیبا می کند.

بازسازی آشپزخانه به سبک مدرن در آزادگان کرج

یکی از اجزای اصلی خانه آشپزخانه است. این قسمت مخصوصا برای خانم ها بسیار مهم است و عملا قلب هر خانه ای است. بازسازی آشپزخانه یکی از فاکتورهای مهم در بازسازی خانه به حساب می آید که می توانید بدون پرداخت هزینه زیاد تنها با بازسازی این قسمت از خانه ظاهری متفاوت به آپارتمان خود ببخشید. این قسمت از بازسازی برای آشپزخانه های کوچک بسیار مفید خواهد بود تا از فضا به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. بازسازی آشپزخانه شامل نصب کفپوش و پارکت، ساخت و نصب کابینت و ایجاد فضای جدید در آشپزخانه در صورت نیاز می باشد.

بازسازی سرویس بهداشتی به سبک مدرن در آزادگان کرج

بازسازی حمام به دلایل مختلفی انجام می شود. طراحی و دکوراسیون داخلی قدیمی حمام، شکستگی لوله ها و یراق آلات سرویس، فرسودگی کاشی، سرامیک و شیرآلات، فضای کوچک داخلی حمام و سرویس بهداشتی می تواند از دلایل بازسازی سرویس بهداشتی باشد.

بازسازی سرویس بهداشتی به سبک مدرن در آزادگان کرج یک پروژه با مدت زمان بالا است. با توجه به طولانی بودن زمان بازسازی نمی توان هزینه قطعی برای آن در نظر گرفت. به طور کلی هزینه بازسازی و تغییر دکوراسیون با توجه به نوع و متریال مورد استفاده متفاوت خواهد بود. شرکت رومو با توجه به بودجه و نیاز شما سعی دارد بهترین خدمات و کیفیت را به شما ارائه دهد. برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه طراحی و بازسازی دکوراسیون داخلی خانه خود با همکاران ما در شرکت رومو همراه باشید.

هزینه بازسازی خانه به سبک مدرن در آزادگان کرج

هزینه بازسازی خانه تحت تاثیر عوامل مختلف متفاوت است و نمی توان برای هر خانه یک هزینه در نظر گرفت زیرا هر خانه متراژ متفاوتی دارد و هرکسی به دنبال سبک خاصی برای بازسازی خانه است.

نوع کفپوش و اندازه کف، بازسازی سقف، چوب ترموود، کاغذ دیواری، کابینت، کمد، برق کاری، کاشی کاری، پکیج، رنگ آمیزی، پنجره دوجداره، شیرآلات، سرویس بهداشتی، درب ضد سرقت و … می باشد. از جمله مواردی که در قیمت گنجانده شده در پروژه های بازسازی خانه به سبک مدرن در آزادگان کرج بیشترین تاثیر را دارند و ممکن است مردم برخی از آنها را نخواهند.

قیمت بازسازی خانه به سبک مدرن آزادگان کرج

البته ناگفته نماند که کیفیت اجناس مورد استفاده در بازسازی خانه به سبک مدرن آزادگان کرج نیز در هزینه ها موثر است. اگر می خواهید از کالاهای برند استفاده کنید باید هزینه زیادی بپردازید و کالاهای با کیفیت متوسط ​​قیمت پایین تری دارند.

یکی دیگر از مواردی که در قیمت گذاری موثر است گروه افراد است، هر چه تعداد افراد بیشتر باشد هزینه آن بیشتر می شود، اما برای بازسازی خانه مردم به تعدادی متخصص در هر کار نیاز دارند تا کارهای اولیه پیش برود.

برای اطلاع از هزینه بازسازی خانه به سبک مدرن در آزادگان کرج می توانید از طریق شماره هایی که در اختیار دارید با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما در رومو شما را در مسیر پیش رو راهنمایی کنند.

شرکت بازسازی منزل به سبک مدرن در آزادگان کرج

در کرج شرکت های بازسازی خانه های زیادی وجود دارد، اما ممکن است افراد از خود بپرسند که برای رسیدن به خواسته خود به کدام یک اعتماد کنند؟

شرکت نوسازی رومو بهترین گزینه برای افرادی است که قصد بازسازی منزل خود را با افراد مجرب و متخصص در زمینه بازسازی و دکوراسیون خانه دارند.

طراحان متخصص رومو با تجربه ای که در این زمینه دارند خلاقانه و هوشمندانه به سمت بازسازی خانه شما می روند تا علاوه بر پرداخت هزینه مناسب برای بازسازی، بازسازی کارآمدی را تجربه کنید زیرا طراحان از کاربردی ترین روش ها برای بازسازی خانه استفاده می کنند.

راه هایی برای کاهش هزینه های بازسازی خانه به سبک مدرن در آزادگان کرج

بد نیست با مطالعه نکات زیر راه های به حداقل رساندن هزینه بازسازی خانه و جلوگیری از دوباره کاری و هزینه های اضافی را بدانید.

دقت در تخریب و مدیریت زباله

مدیریت تخریب در پروژه های نوسازی ساختمان بسیار مهم است. بهترین راه برای انجام این کار طراحی قبل از بازسازی است. به همین دلیل همیشه تاکید می کنید که قبل از شروع کار یک طرح دقیق از پروژه داشته باشید. در بسیاری از موارد با کمی خلاقیت می توان حجم تخریب را کاهش داد تا علاوه بر کاهش هزینه های تخریب، هزینه کمتری را نیز برای خرید مصالح جدید و اجرای طرح جدید پرداخت کنیم.

همچنین گاهی با تخریب صحیح و اصولی می توان بخشی از مصالح تخریب شده را با اجرای طرحی جدید مورد استفاده قرار داد. یا شاید آنها را به عنوان دستو دوم فروخت. گاهی اوقات مجموع این هزینه های کم باعث صرفه جویی قابل توجهی می شود. علاوه بر اینها با جلوگیری از ایجاد نخاله های ساختمانی به محیط زیست کمک کرده اید!

تحقیقات بازار پس از طراحی و قبل از خرید مصالح

پس از طراحی و قبل از شروع تخریب و بازسازی، برآوردی از هزینه ها طبق نقشه در دست داشته باشید. با بررسی بازار قیمت مواد مورد نیاز و ارزان ترین فروشنده را بیابید. به یاد داشته باشید که گاهی اوقات یک کالای مشابه با یک برند با قیمت های متفاوت موجود است. هیچ چیز به اندازه خریدن یک چیز گران قیمت جیب شما را تهدید نمی کند. البته در صورت همکاری با گروه رومو کارشناسان ما این کار را به بهترین نحو انجام خواهند داد.

اگر تصمیم به بازسازی خانه به سبک مدرن در آزادگان کرج دارید و حتی اگر بودجه کافی دارید، سعی کنید با بررسی دقیق بازار، لوکس ترین متریال را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

قیمت را فدای کیفیت نکنید

گاهی به دلیل محدودیت بودجه تصمیم می گیریم محصولاتی با قیمت کمتر و کیفیت پایین تری خریداری کنیم. مراقب باشید که گاهی اوقات یک انتخاب ارزان باعث هزینه های هنگفت نگهداری یا حتی تعویض می شود. به عنوان مثال، یک عایق نامناسب اما ارزان می تواند برای مدت طولانی کف حمام شما را تحت تاثیر قرار دهد یا ممکن است مجبور شوید دوباره آن را از بین ببرید. اگر بودجه محدودی دارید پیشنهاد می کنیم به جای استفاده از اقلام بی کیفیت، طراحی خود را ساده کنید و موارد غیر ضروری را حذف کنید و آنها را انجام ندهید. در عوض موارد باقیمانده را با کیفیت بالا بازسازی کنید.

مزایا بازسازی خانه به سبک مدرن در آزادگان کرج

با توجه به افزایش هزینه های زندگی در کشور و افزایش نامتعارف قیمت مسکن، بازسازی خانه به سبک مدرن در آزادگان  کرج به یکی از گزینه های محبوب در بین مردم تبدیل شده است. بازسازی آپارتمان به معنای بهسازی و بازسازی ساختمان قدیمی یا آسیب دیده است. این می تواند شامل تعمیرات اساسی، تغییرات ساختاری یا به روز رسانی بصری باشد.

این تغییرات ساختاری در خانه معمولاً با دکوراسیون داخلی اشتباه گرفته می شود، در صورتی که این دو فعالیت متفاوت بوده و تنها در برخی موارد دارای نقاط مشترکی هستند.

افزایش عمر خانه به سبک مدرن در آزادگان کرج

بازسازی خانه به سبک مدرن در آزادگان کرج می تواند به تعمیرات اساسی و به روز رسانی سیستم های ساختمان کمک کند. در خصوص نوسازی یا بازسازی زیربنای یک ساختمان در این نوع پروژه ها، معمولاً نتیجه به دست آمده منجر به افزایش عمر مفید خانه می شود.

جلوگیری از ساییدگی و آسیب بیشتر به تاسیسات قدیمی سازه نتیجه بازسازی صحیح و اساسی خانه است که باعث مقاومت و دوام بیشتر خانه می شود. بازسازی واحد مسکونی نیز می تواند به رفع مشکلات ایمنی ساختمان کمک کند. این می تواند خطر آسیب و خرابی خانه را کاهش دهد.

به عنوان مثال، اگر خانه در آزادگان کرج دارای سیم کشی برق قدیمی باشد، تعویض سیم کشی آن قطعا می تواند به کاهش خطر آتش سوزی کمک کند.

کاهش هزینه نگهداری

اگر بازسازی قسمت های خانه به سبک مدرن در آزادگان کرج به صورت استاندارد، اصولی، بهترین کیفیت و با استفاده از مصالح مرغوب و با مشاوره متخصص انجام شود، در درازمدت می توانید اثرات آن را در قالب کاهش هزینه های نگهداری مشاهده کنید.

به عبارت دیگر صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه های تعمیر قطعات قدیمی در دراز مدت را می توان یکی از مزایای نوسازی دانست.

افزایش ارزش ملک

در حال حاضر تفاوت قیمت هر متر مربع آپارتمان 10 ساله در یکی از مناطق کرج که بازسازی شده و آپارتمان مشابه بدون بازسازی و بهسازی خاص حدود 10-15 درصد است. با یک محاسبه ساده متوجه می‌شویم که انجام چنین پروژه‌هایی برای صاحب ساختمان بسیار سودآور است و می‌تواند برای متخصصان حوزه دکوراسیون داخلی و مهندسی عمران مفید باشد.

همچنین افزایش درآمد اجاره از دیگر مزایای بازسازی خانه به سبک مدرن در آزادگان کرج است. این پروژه ها معمولا تنها با بهبود ظاهر و کارایی ساختمان انجام می شود. البته برآورد هزینه بازسازی خانه به سبک مدرن در آزادگان کرج  و درصد بازگشت آن پس از فروش یا اجاره، نکته مهمی است که قبل از انجام کار باید به آن توجه کنید.

بهبود ایمنی و راحتی

امروزه با استفاده از تجهیزات مدرن و کاربردی، فضای ساختمان ها امن تر و دلپذیرتر شده است. این می تواند به طور مستقیم بر کیفیت زندگی ساکنان یا استفاده کنندگان از ساختمان تأثیر بگذارد.

در چنین مواردی سعی کنید به نیازهای ساکنین یا استفاده کنندگان از ساختمان توجه کنید. به عنوان مثال اگر ساختمان برای خانواده ها طراحی شده است باید تغییرات و برنامه ریزی های خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که نتیجه کار مطابق سلیقه و در راستای راحتی باشد.

در این زمینه بهتر است بازسازی خانه به سبک مدرن در آزادگان کرج را به یک متخصص بسپارید. برای اطمینان از اینکه بازسازی خانه به سبک مدرن در آزادگان کرج شما به درستی انجام شده است، باید آن را به یک متخصص بسپارید.

تبدیل ساختمان به ساختمان سبز

با توجه به افزایش هزینه حامل های انرژی و همچنین به منظور حفظ محیط زیست، با استفاده از مواد پایدار و غیر شیمیایی و همچنین طراحی کاملا مطابق با استانداردها برای جلوگیری از اتلاف انرژی، می توانید ادعا کنید که یک ساختمان سبز بهینه سازی مصرف انرژی یکی از حساس ترین موضوعات در ساختمان تلقی می شود که علاوه بر سودآوری برای مالک ساختمان، کمک بزرگی به محیط زیست نیز می کند.

با تغییر سیستم روشنایی ساختمان از لامپ های رشته ای و قدیمی به LED و SMD می توان تا 95 درصد در مصرف برق صرفه جویی کرد. لامپ های رشته ای قدیمی تنها 25-10 درصد انرژی دریافتی را به نور تبدیل می کنند و بقیه را به صورت گرما در محیط پخش می کنند. این نشان دهنده اتلاف 75 تا 90 درصد انرژی تنها در این بخش است.

همچنین این نوع لامپ ها نسبت به لامپ های کم مصرف عمر بسیار کمتری دارند و این خود هزینه ای اضافی برای ساختمان محسوب می شود.

بازسازی سیستم سرمایشی و گرمایشی ساختمان نیز می تواند به ایجاد ساختمانی با استاندارد صرفه جویی انرژی کمک کند. به طور تجربی، بازسازی سیستم موتورخانه و عایق حرارتی لوله ها منجر به بهبود کیفیت و هزینه های تحمیل شده بر ساختمان تا حدود 35 درصد شده است.

به طور کلی مزایای بازسازی خانه به سبک مدرن در آزادگان کرج را می توان به صورت موارد زیر بیان کرد

استفاده از مصالح و فناوری های سبز در ساخت و ساز یا نوسازی خانه به سبک مدرن در آزادگان کرج

بهبود بهره وری انرژی ساختمان با استفاده از سیستم های گرمایش و سرمایش کارآمد، روشنایی LED و عایق حرارتی

کاهش مصرف آب ساختمان با استفاده از سیستم های آبیاری کارآمد، استفاده از شیرآلات استاندارد و تجهیزات صرفه جویی در مصرف آب

بهبود کیفیت هوای داخل ساختمان با استفاده از دستگاه های تهویه مطبوع و تصفیه کننده های هوا کارآمد

کاهش تولید زباله های ساختمانی با استفاده از مواد قابل بازیافت و قابل استفاده مجدد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *